Aviseringar
Rensa alla

jobbigt i sanningsleken


Ämnesstartare

191 dalmatiner:

vill ha 1 tråd om vfr är det alltid en svår fråga i sanningsleken när jag tänker svara där???

mmh så varför ställer vi så svåra frågor?
vad gör ni när ni vill leka i sanningsleken men frågan är jobbig?


   
Citera
mynona

då får man ge ett långt svar på frågan före den och låtsas att den svåra frågan postats utan att man lagt märke till den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är ju som sanning eller konka, med endast sanningsfrågor [blush]

Jag har då banne mig aldrig fått en varken en snäll eller okomplicerad fråga när jag kört det irl [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag först kom hit tolkade jag det som att man enbart skulle ställa asjobbiga frågor så jag irriterade säkert folk något så djävulskt, men det verkar ju mer vara en allmän intervjutråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

då får man ge ett långt svar på frågan före den och låtsas att den svåra frågan postats utan att man lagt märke till den

Smart o smygigt 😀

polymyalgia_reumatika:

ag har då banne mig aldrig fått en varken en snäll eller okomplicerad fråga när jag kört det irl

Du har ett bra poäng där

dazed:

När jag först kom hit tolkade jag det som att man enbart skulle ställa asjobbiga frågor så jag irriterade säkert folk något så djävulskt, men det verkar ju mer vara en allmän intervjutråd.

Haha aa det är ju kul att ställa sånna frågor, annan sak att svara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Haha aa det är ju kul att ställa sånna frågor, annan sak att svara

Tänkte väl att det var mer som förfestsleken med samma tema, om alla satt i samma båt så kanske det vore okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får väl starta en till sanningsleken-tråd med regel att frågan max för innehålla t ex tio ord.

"Gillar du glass?"

"Bli SJ's nya VD och därmed bli hatad?

"Äter du snor?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Tänkte väl att det var mer som förfestsleken med samma tema, om alla satt i samma båt så kanske det vore okej

Aa det borde finnas en till sanningsleken fast där man bara fick ha jobbiga frågor, blir man ju bra på att svara på sånt o får vara lite kreativ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

polymyalgia_reumatika:

Får väl starta en till sanningsleken-tråd med regel att frågan max för innehålla t ex tio ord. "Gillar du glass?""Bli SJ's nya VD och därmed bli hatad?"Äter du snor?"

hum tror inte det är längden som är jobbig
äta snor[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl bara att låta någon annan svara på den frågan man tycker är jobbig och sen svara på den personens fråga.


   
SvaraCitera
Paseo

s3on har en förmåga att fråga frågor som han undrar över
typ
"vilket balsam äre som gör så här blöblöblö"
det är jobbigt för någon måste svara på den innan leken kan gå vidare, o det kan ta ett tag ibland [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är svårare att komma på frågor, därför deltar jag sällan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

o det kan ta ett tag ibland

Mm tragiskt. [sad]


   
SvaraCitera