Aviseringar
Rensa alla

Jobbigt när andra tittar på ens skärm?


Ämnesstartare

Jag känner mig obekväm och vill inte ens sitta vid datorn när någon nästan flåsar mig i nacken och tjuvkikar på vad jag gör.

För att få bort personer så tar jag upp tomma flikar eller söker på det tråkigaste jag kan komma på, för det hjälper inte alltid med en tillsägelse. Det är bättre att "skrämma" bort alla.

Vad gör ni åt saken? Reaktioner?


   
Citera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

störande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle nog inte tycka det var så illa, finns ju troligtvis en bra anledning till att det sker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Vad gör ni åt saken? Reaktioner?

använder bara datorn när jag är själv o har en vägg bakom mig, eller ja oftast.


   
SvaraCitera
kachin

Hjärtlös:

Det är roligt (Du röstade på detta alternativ)

älskar när man sitter på tåget t.ex och folk på sätet bakom ser. då är det bara att plocka fram den grövsta porrfilmen och börja njuta [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Bryr mig inte (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

skulle nog inte tycka det var så illa, finns ju troligtvis en bra anledning till att det sker.

Mh, beror nog på vart man befinner sig.

oatsreuvaue:

använder bara datorn när jag är själv o har en vägg bakom mig, eller ja oftast.

Brukar också göra så men det går inte alltid. Är sällan ensam när jag inte är hemma..

kachin:

älskar när man sitter på tåget t.ex och folk på sätet bakom ser. då är det bara att plocka fram den grövsta porrfilmen och börja njuta

Då får de skylla sig själva som är alldeles för nyfikna. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Mh, beror nog på vart man befinner sig.

eller bara vad man använder sin dator till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

eller bara vad man använder sin dator till.

Nja, för mig är det jobbigt vad jag än gör. Blir störd av att veta om hur andra iakttar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

ja, för mig är det jobbigt vad jag än gör. Blir störd av att veta om hur andra iakttar mig.

Då kan det förstås vara ett problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en okänd person satt och stirrade som fan när jag um:ade en gång

jag: sitter du och tittar på min skärm?
hen: nej, jag tittar bara bort från min egen

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

en okänd person satt och stirrade som fan när jag um:ade en gång

En hemlig um:are eller någon som vill bli medlem.

amsi:

jag: sitter du och tittar på min skärm?
hen: nej, jag tittar bara bort från min egen

Jobbig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

En hemlig um:are eller någon som vill bli medlem.

nej en cp

Hjärtlös:

Jobbig

jag vann iaf


   
SvaraCitera
Åtta

Hjärtlös:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Det är jobbigt ibland. Speciellt om jag håller på att skriva eller arbeta med något (specifikt illustrationer eller andra typer av grafiskt arbete).

Som de flesta av er vet så jobbar jag som webbutvecklare. Det finns en programmeringsteknik eller -paradigm som kallas pair programming. Det innebär bland annat att man alltid jobbar två och två med en dator. Basically så sitter en person och skriver kod medan den andra tittar på allt man skriver och ger kritik på varenda rad. Jag kan inte tänka mig något mer stressigt och obehagligt. Tänk er att sitta och räkna matte samtidigt som någon kikar på varenda tecken ni skriver, och dessutom påpekar så fort du gör något fel eller kunde göra något på ett bättre sätt. Hua.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Iaf när man är inne på den sida, om någon ens rör vid dörrhandtaget då ungdomar.se står i adressfältet reagerar jag likt en P13 som håller på att bli påkommen med att glo på My First Sex Teacher 4 på datorn.


   
SvaraCitera