Aviseringar
Rensa alla

Jobbigt när andra tittar på ens skärm?


kachin

Hjärtlös:

Då får de skylla sig själva som är alldeles för nyfikna. [badgrin]

Ja speciellt om det är en jobbig barnfamilj [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag kan inte tänka mig något mer stressigt och obehagligt. Tänk er att sitta och räkna matte samtidigt som någon kikar på varenda tecken ni skriver, och dessutom påpekar så fort du gör något fel eller kunde göra något på ett bättre sätt. Hua.

Riktigt obehagligt. Det tar väl bara längre tid när någon kommenterar på allt du gör?

dazed:

Iaf när man är inne på den sida, om någon ens rör vid dörrhandtaget då ungdomar.se står i adressfältet reagerar jag likt en P13 som håller på att bli påkommen med att glo på My First Sex Teacher 4 på datorn.

Ja, usch verkligen.. Blir irriterad när personer sätter sig alldeles för nära och vill veta för mycket om sidan samtidigt som de ska tala om hur dålig den är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Ja speciellt om det är en jobbig barnfamilj

HAHAHA [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Ändå är jag den som glor mest på andras skärmar.


   
SvaraCitera
Åtta

Hjärtlös:

Det tar väl bara längre tid när någon kommenterar på allt du gör?

Ja, men man producerar troligtvis bättre kod när man väl är van. Det tvingar en att verkligen tänka igenom varenda grej man gör, och motivera varför man löser varje problem på det sätt man löser det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:

Ändå är jag den som glor mest på andras skärmar.

Tycker du att det är intressant att se vad de sysslar med osv?

Åtta:

Ja, men man producerar troligtvis bättre kod när man väl är van. Det tvingar en att verkligen tänka igenom varenda grej man gör, och motivera varför man löser varje problem på det sätt man löser det.

Jo, i och för sig så kan det väl göra att man anstränger sig mer i vissa fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Tycker du att det är intressant att se vad de sysslar med osv?Jo, i och för sig så kan det väl göra att man anstränger sig mer i vissa fall.

Nyfikenhet + rastlöshet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Brukar också göra så men det går inte alltid. Är sällan ensam när jag inte är hemma..

mh men man behöver ju inte va på datorn då, eller pja skolarbete måste man ju göra, fast personligen bryr jag mig inte om någon kollar då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Ja, men ska jag jobba med något, skolarbete t.ex. så finns det inte ens chans att jag jobbar med det om jag har publik. Om folk tittar så blir det Facebook eller reddit, som är allmänt accepterade sidor och därav känner jag mig ej töntig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

away from um:

Ja, men ska jag jobba med något, skolarbete t.ex. så finns det inte ens chans att jag jobbar med det om jag har publik. Om folk tittar så blir det Facebook eller reddit, som är allmänt accepterade sidor och därav känner jag mig ej töntig.

Hmm.. jag är nog tvärtom där, tycker det känns värre att gå in på sådana sidor. Men ah, är väl jobbigt att göra skolarbete också. Ogillar generellt att bli övervakad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

är rätt van.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. Ge fan it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Som de flesta av er vet så jobbar jag som webbutvecklare. Det finns en programmeringsteknik eller -paradigm som kallas pair programming.

[sad]

Sådär gjorde en lärare till mig. Satt och höll på med en SOA-lösning och skulle koda ihop något, så satt han där och kommenterade varje rad man skrev. Hatar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Hmm.. jag är nog tvärtom där, tycker det känns värre att gå in på sådana sidor. Men ah, är väl jobbigt att göra skolarbete också. Ogillar generellt att bli övervakad.

Är mer bara allmänt rädd för att prestera dåligt, vara dålig eller överlag bli kritiserad och sannolikheten är lägre att jag skulle vara dålig eller bli kritiserad om jag hänger på Facebook eller vissa humorsidor.


   
SvaraCitera