Aviseringar
Rensa alla

Jodel...


Ämnesstartare

Har ni testat det? 

Görkul ju, är helt fast i skiten. 

Det är en mobilapp som låter en posta trådar synliga inför användare på en 7km radie från ens position. 100% anonymt på så vis att det ej visas något nick lr personlig information om en. 

Skrev random poesi igår som har fått 67 likes och som har hamnat på topplistan i regionen, så är lite stolt. Rodnar

Det bästa av allt är att det ej flockas 14-åringar där, utan att de flesta verkar vara 20+, en får väl visserligen ta det sistnämnda med en nypa salt. Ungar vill ju som bekant framstå som vuxna. 🙁 

Hur är era erfarenheter? Har ni träffat vänner via där etc? 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Screenshot_20151108-080044~2.png
Är detta du? Mycket glad


   
SvaraCitera
soviet

ja det är riktigt kul! har som mest fått 92 likes Cool har inte träffat någon via jodel dock. men skulle vilja för skojs skull. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man känner sig lite stolt


   
SvaraCitera

Hade det på mobilen ett tag. Men här var det mest folk som ville ses och dricka alkohol osv. Det var typ i juni eller så när alla var glada och ev. kåta pga sommar. Tog bort den.

Det var också massa som skrev grejer om min arbetsplats (många ungdomar jobbar där) så vi fick ett mail från högsta chefen om att "åtgärder vidtas" om inte jodel slutar användas under arbetstid (vissa saker som skrevs var sådana som bara dom som var på jobbet just då kunde veta om och skriva om).. Mycket glad

Var även en del skvaller som skrevs om dom som jobbar där, typ att den och den har haft sex eller strulat på fyllan osv. Så det förstår jag att chefen blev arg för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Råkade eventuellt ladda ned nyss. Var roligare än jag trott. 

Goodgood, nu slipper folk hata mig på twitter. Heheheh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Screenshot_20151108-080044~2.png
Är detta du? Mycket glad

Nej högre kvalité på mina! Hen kan tänkas ha blivit lite inspirerad av mig dock .Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är mest Jerry Seinfeldobservationer om chips och att härja runt på studentnation i den här staden, sägs vara den bästa Jodelstaden också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Screenshot_2015-11-08-17-36-19.png

Rodnar


   
SvaraCitera
kook
 kook

S3ON: Det bästa av allt är att det ej flockas 14-åringar där, utan att de flesta verkar vara 20+, en får väl visserligen ta det sistnämnda med en nypa salt. Ungar vill ju som bekant framstå som vuxna. 🙁

inte efter att du tipsar om den här......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kook:

inte efter att du tipsar om den här......

Vi e ganska gamliga här Rodnar


   
SvaraCitera

Jodel var bra de första månaderna, då enbart studenter skrev där. Sen hände något förskräckligt.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här på min gata i stan kunde man inte skriva på på nå månader för de fick låsa pga påhopp osv


   
SvaraCitera
time
 time

superpojken:
Jodel var bra de första månaderna, då enbart studenter skrev där. Sen hände något förskräckligt.. 

Detta!!!

Det marknadsfördes väl till och med som en app för studenter på olika campus men sen var det väl någon som skvallrade till ett yngre syskon och nu är mitt flöde plötsligt fyllt av typiska hej-jag-går-på-högstadiet-frågor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd att man inte har mer minne kvar i telefonen xD 


   
SvaraCitera