Aviseringar
Rensa alla

johan palm - vad hände?


Ämnesstartare

var är han? vad gör han? knullar han andra? skriver han fortfarande musik? hjälp


   
Citera
mynona

Ha. Jag minns hypen explicit väl. 


   
SvaraCitera
Pardon

Kommer ihåg att jag såg grabben för 3 år sen på grönan. Min australienske bekanta, efter att ha fått förklarat vem det är, sprang fram...stirrade han i ögonen...började asgarva...han är en mycket märklig individ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pardon:
Kommer ihåg att jag såg grabben för 3 år sen på grönan. Min australienske bekanta, efter att ha fått förklarat vem det är, sprang fram...stirrade han i ögonen...började asgarva...han är en mycket märklig individ...

ge mig mer


   
SvaraCitera
Pardon

psychoex:

ge mig mer

Vad mer finns det att ge...det var hela händelseförloppet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Ha. Jag minns hypen explicit väl. 

Johan Palm – My Antidote
här får du.


   
SvaraCitera
mynona

psychoex:

Johan Palm – My Antidote
här får du.

Ysch, tack men såvitt jag minns var hans röst motsatsen till hans ansikte så jag skonar gärna hörseln. Undrar om hans storebror fortfarande har kvar sitt "avlastningskonto" på Bilddagboken


   
SvaraCitera

Han hittade snoopen och dog av tokrunknkng


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

minns att sista året Peace and love fanns, så var han där och ryktet om vilket tält som var hans spreds och sen var det alltid kaos där. (var ej på campingen själv, hörde på ryktesvägar) 


   
SvaraCitera

var det han där blonda killen från idol? 


   
SvaraCitera

Vet ej vad som hände, men är glad att det hände.


   
SvaraCitera

johan_palm_blir_rallyforare_utan_korkort
denna bilden hette "Johan Palm blir rallyförare utan körkort" så kanske är det han sysslar med nu


   
SvaraCitera

FruLiten:
johan_palm_blir_rallyforare_utan_korkort
denna bilden hette "Johan Palm blir rallyförare utan körkort" så kanske är det han sysslar med nu

men då var det han jag tänkte på! 

haha skön bild 😉 


   
SvaraCitera

Njuter i fulla drag av att slippa honom 😀


   
SvaraCitera

Lästa något på Flashback om att han gick på folkhögskola förra året. 


   
SvaraCitera