Aviseringar
Rensa alla

Johan tycker jag är ett sexobjekt


Ämnesstartare

GraGo:

Ja, förklara.

nu äre ju inte jag som ska svara egentligen men 

tror att "Bara gör det!" kan tolkas lite fel, men står ju sen i förklaringen att man ska vara försiktig och notera hur personen reagerar, men själva uttrycket "bara gör det" kanske inte låter så najs 🙁 men de kanske bara är jag som märker ord 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo:

Ja, förklara.

FruLiten:

nu äre ju inte jag som ska svara egentligen men 

tror att "Bara gör det!" kan tolkas lite fel, men står ju sen i förklaringen att man ska vara försiktig och notera hur personen reagerar, men själva uttrycket "bara gör det" kanske inte låter så najs 🙁 men de kanske bara är jag som märker ord 

Ja precis. känns inte som om det är ngt man skulle skrivit om det var råd till en man. Detta handlar ju om en människa som inte har lust och då ska man ju ta det långsamt och inte "bara göra" då man då riskerar att personen ligger med en för att hn känner att hn måste.


   
SvaraCitera

"herdestund"

"erotiska historier"

"min käresta"

"kelar med mina ädlare delar"

?????? 

vem säger såååå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter det här vill jag aldrig drömma om att odla ett foster i magen och föda ut det som en unge till den här världen.. Snyft. Tyvärr blir det nog så en vacker dag *cynisk som fan*


   
SvaraCitera

är det okej om jag spyr lite? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter: är det okej om jag spyr lite?

Du gör som du vill, men förstör inte dig själv för en idiot - ej värt det 😉 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
"herdestund"

kunde endast tänka på
q3c3z3r


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

roligt att tänka sig denna som en tecknad figur eller charlie chaplin. mannen är ju karikatyrmaterial.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: mannen är ju karikatyrmaterial.

hahhahahhaahahha


   
SvaraCitera
mynona

Fnitter, eventuellt Fniss


   
SvaraCitera