Aviseringar
Rensa alla

Johanna Sällström


Ämnesstartare

Tror hon hade kunnat blomstra ännu mer än vad hon redan hade gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neurosedyn:

Tyckte bara det var lite märkligt att någon kunde ha missat det, efter så lång tid.

Alltså herregud det är inte som att jag hller koll på henne. SÅÅÅ känd var hon aldrig.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Hon var bra i Wallander [cute]

Faktiskt. Bästa skådespelaren i de Wallanderfilmer hon hann vara med i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

johanna who?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Alltså herregud det är inte som att jag hller koll på henne. SÅÅÅ känd var hon aldrig.

Nej, men det stod en hel del i tidningarna om det flera månader efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

johanna who?

Varit med i Wallander, tre kronor, tv-serien Bert, filmen hans & hennes... samt en jävla massa teater vad jag vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Alltså herregud det är inte som att jag hller koll på henne. SÅÅÅ känd var hon aldrig.

Nä, de skrev inte i tidningarna om det speciellt mycket heller. I och med att hon begick självmord så var det nog lite nerhyschat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marcus Normark:

Varit med i Wallander, tre kronor, tv-serien Bert, filmen hans & hennes... samt en jävla massa teater vad jag vet

Sorry, det ringer ingen klocka här. Aja, RIP vem fan du ens var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neurosedyn:

Nej, men det stod en hel del i tidningarna om det flera månader efteråt.

Käft.

kallprat:

Nä, de skrev inte i tidningarna om det speciellt mycket heller. I och med att hon begick självmord så var det nog lite nerhyschat.

Tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Nä, de skrev inte i tidningarna om det speciellt mycket heller. I och med att hon begick självmord så var det nog lite nerhyschat.

Öhh, det dominerade Aftonbladet ganska mycket efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neurosedyn:

Öhh, det dominerade Aftonbladet ganska mycket efteråt.

Oke, jag minns bara en löpsedel och sedan att de hade ett uppslag om hennes karriär (i aftonbladet, fanns säkert i expressen också, kollade inte där).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Oke, jag minns bara en löpsedel och sedan att de hade ett uppslag om hennes karriär (i aftonbladet, fanns säkert i expressen också, kollade inte där).

Det var bl.a flera artiklar om att Tv4 sköt upp visningarna av Wallander-filmerna pga hennes död.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neurosedyn:

Det var bl.a flera artiklar om att Tv4 sköt upp visningarna av Wallander-filmerna pga hennes död.

Mkej. Ja jag missade det inte, men det var ju inte så att det basunerades ut över landet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Mkej. Ja jag missade det inte, men det var ju inte så att det basunerades ut över landet.

Det var den största nyheten under februari 2007 iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera