Aviseringar
Rensa alla

John Ajvide Lindqvist


smisk

Marielle Hagblad:

Jo :/ Och svensk film brukar dessutom vara av en lägre standard [sad] Men man får vara open minded ^^

Hoppas den blir bra iaf. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå biopremiär våren 2008??

boken är iaf bra rekommenderar alla som ej har läst den att läsa den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

vadå biopremiär våren 2008??

boken är iaf bra rekommenderar alla som ej har läst den att läsa den

Hatar du mig?


   
SvaraCitera

Matilda1988:

vadå biopremiär våren 2008??

Premiären i Sverige blev väl uppskjuten, så det är väl en gammal trailer antar jag.

Boken var riktigt bra, några kompisar såg dock filmen igår och de verkade inte så nöjda med den. Tror ändå jag måste ta och bilda mig en egen uppfattning. [smile]


   
SvaraCitera

Jag har läst människohamn och läste ut pappersväggar igår. Men jag gillar inte hans böcker märker jag nu. Det han skriver är inte ett dugg spännande. Enbart skumt eller trist faktiskt. För mycket fantasi och för lite verklighet. Fast jag ska ge hanteringen av odöda en chans... Sluthanteringen var helt okej så.

Men den där filmen kanske är bra. Jag får ladda ner den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Filmen ska vara bra, men jag stör mig på att han stavar sitt efternamn på bäbisspråk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick mig ett gott skratt när jag såg trailern på TV första gången. Verkar roligt, fast inte på det sättet som det är meningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag såg trailern för första gången trodde jag att det var en parlino-reklam. Verkar sjukt dålig.


   
SvaraCitera

Boken är bra men jag blev besviken på filmen.


   
SvaraCitera
mynona

Jag gillade filmen...dom fångade bokens stämning, men det kändes mer som en bonus till boken. Jag gillade boken bättre, men varför jämföra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera