Aviseringar
Rensa alla

JOHN BAUER Gymnasiet.


Ämnesstartare

Jo jag börjar då första året på gymnasiet nästa år (går i nian nu) och håller nu på att bestämma mig vilka gymnasium och inriktningar jag ska välja. Har nu varit på Öppet Hus på JB och är nog rät säker på att jagh ska där, it-media inriktning.

Är det någon som går/gått där som kan berätta lite om vad ni tyckte om skolan och allt detdära, vill veta så mkt som möjligt innan jag bestämmer mig.

Vad är bra/dåligt ?

[y] vs [n] xd


   
Citera

Jag var på JB när jag skulle välja till gymnasiet. Tyckte den var skitdålig.
Dålga lärare, dåliga lokaler och dåliga program.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Jag var på JB när jag skulle välja till gymnasiet. Tyckte den var skitdålig.
Dålga lärare, dåliga lokaler och dåliga program.

Vi bor ju inte på samma ort så alltså är det inte samma skola o då inte heller samma program, lärare, lokaler ju. så kan inte hålla med dig om det.

allt är nyrenoverat och det har tillkommit 4 nya program


   
SvaraCitera

tATu:

Vi bor ju inte på samma ort så alltså är det inte samma skola o då inte heller samma program, lärare, lokaler ju. så kan inte hålla med dig om det.

allt är nyrenoverat och det har tillkommit 4 nya program

Då får du faktiskt fråga om din lokala skola. Det står ingenstans var den skolan du menar ligger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Då får du faktiskt fråga om din lokala skola. Det står ingenstans var den skolan du menar ligger.

Good point yao


   
SvaraCitera

tATu:

Good point yao

Kan man bli drygare ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Kan man bli drygare ?

ajfhejhrwiudhsjdhwueyj

så elr? [love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkade det bra på öppet hus så, men tro inte för mycket på vad alla andra säger, det är ju din gymnasiegång, om den är dålig eller ej kommer du nog märka förr eller senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JB är jättebra tycker jag, den är både yrkesfröberedande och seriös.

Plus att man gör en massa kul saker med, typ skolan betalar utlandsresorna och sådant (dem som har spanska som går i sista året åker alltid till spanien & e där i någon vecka)

rekommenderar jb gymnasiet starkt [y]


   
SvaraCitera

jag går sista året på it-media, och jag tycker det är och har varit helt ok, men sen kan det väl bero rätt mycket på vilken skola i vilken stad man går. det som jag tycker har varti bäst är just upplägget med knappt några läxor och allt praktiskt arbete (webbdesign, radio och foto). det enda som jag tycker är botten är den nio veckor långa praktiken vi ska ha till våren... annars har det som sagt varit bra [bigsmile]


   
SvaraCitera

Det enda man gör på John Bauer är att chilla. Men på något vänster har jag ändå råkat lära mig mer än de som går på kommunala skolor. Konstigt.


   
SvaraCitera

tATu:

ajfhejhrwiudhsjdhwueyj

så elr? [love][love]

Lägg upp en bild på dig själv där du putar med dina idominläppar/visar upp din Tokio Hotel väska/skär dig själv i armen/klipper till en fin emofrisyr så går du steget längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LitenPenis:

Lägg upp en bild på dig själv där du putar med dina idominläppar/visar upp din Tokio Hotel väska/skär dig själv i armen/klipper till en fin emofrisyr så går du steget längre.

Jo det är säkerligen ett drygt beteende, men jag har inga tankar att bli emo så jag avstår


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera