Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Sep 2010, 22:34 om det är han som sjunger både som en tjej och kille asbra så är han coolerz
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Sep 2010, 22:37 Lounge fact:om det är han som sjunger både som en tjej och kille asbra så är han coolerzNe :<Han är bra ändå!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Sep 2010, 22:40 Lundini:Ne :<Han är bra ändå!haha men vem är han då tänkte på han
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Sep 2010, 22:41 Lounge fact:om det är han som sjunger både som en tjej och kille asbra så är han coolerzDessa låtar av honom, John Mayer, måste du titta upp. (TVINGAR DIG ..)Free Fallin'Who saysHeartbreak WarfareHalf of my heartDo it.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Sep 2010, 22:44 Lounge fact:tänkte på hanHär är originalet..på den du länkade. Mycket bättre. Tro mig
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Sep 2010, 22:46 Lundini:Här är originalet..jag VEEEEEEEeeeeeeeeet, tycker om den asmkt och gillar inte han som sjungersomentjejochkille säkeskilt mkt ba att cool är han
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Sep 2010, 22:48 lyssnat på john lite nu och han är bra sångare men ej min musiksmak, tralligt och enkelt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Sep 2010, 22:48 Lounge fact:jag VEEEEEEEeeeeeeeeet, tycker om den asmkt och gillar inte han som sjungersomentjejochkille säkeskilt mkt ba att cool är hanHAHA han som sjunger är gay.Älskar .. Journey
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Sep 2010, 22:49 Lounge fact:lyssnat på john lite nu och han är bra sångare men ej min musiksmak, tralligt och enkeltVilka låtar lyssnade du på? :3McLuver:gillar icke McLuver:gillar icke ...sa McLuver när han släppte babyn från hustaketXD
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Sep 2010, 22:49 Lundini:HAHA han som sjunger är gay.Älskar .. Journeysupergay t.om.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Sep 2010, 22:50 Lundini:Vilka låtar lyssnade du på? :32 första
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2010, 08:32 Han är duktig och hans signatur-gitarr är fet (bokstavligen), men musiken är knappast rolig nog att stoltsera att man lyssnar på.Tycker jag. Personligen.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2010, 09:36 Lundini:Free Fallin'Who saysHeartbreak WarfareHalf of my heartBelief då? Älskar den låten