Aviseringar
Rensa alla

Jonny för fan!


Ämnesstartare

pannkaka:

[confused][confused][confused][confused][confused] Gör ett försök då?

Mördade min katt i sömnen. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Mördade min katt i sömnen. [cry]

Genom att mikra den? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pannkaka:

Genom att mikra den? [blush]

Flådde den först. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Flådde den först. [blush]

Ärligt misstag, visst, men hur fick detta dig att skaffa en så korrekt dygnsrytm? [no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pannkaka:

Ärligt misstag, visst, men hur fick detta dig att skaffa en så korrekt dygnsrytm? [no-no][no-no]

Vet ej. Vet ej hur korrekt den är heller. Men tror jag har sovit dåligt någon kväll, gråtit en massa och var allmänt slut, så däckade.

Eller så var det efter jag supit i tre dagar och sammanlagt sovit tre timmar. Good times.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:D, jonny fick mig att gå till skolan i tisdags. så att jag fick snacka med snygg chey + få ny kompis.

så inte bara dåligt att han är uppe dessa tider [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Vet ej. Vet ej hur korrekt den är heller. Men tror jag har sovit dåligt någon kväll, gråtit en massa och var allmänt slut, så däckade.

Eller så var det efter jag supit i tre dagar och sammanlagt sovit tre timmar. Good times.

Mikrad och flådd katt, indeed.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergdahl:

:D, jonny fick mig att gå till skolan i tisdags. så att jag fick snacka med snygg chey + få ny kompis.

Och du ska gå dit idag igen. [mad]

pannkaka:

Mikrad och flådd katt, indeed.

Indeed.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Och du ska gå dit idag igen.

ja, det ska bli intressant o se hur hon förhåller sig till att jag råka titta på kanonerna :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergdahl:

ja, det ska bli intressant o se hur hon förhåller sig till att jag råka titta på kanonerna :p

Haha, va? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergdahl:

ja, det ska bli intressant o se hur hon förhåller sig till att jag råka titta på kanonerna :p

Du kan titta henne i ögonen? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pannkaka:

Haha, va?

haha när jag prata med henne, så råka jag titta på hennes bröst. o tror hon såg det... o jag har varit orolig över hur hon tog det.

Jonnybravo91:

Du kan titta henne i ögonen?

gjorde det i 99% av tiden!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergdahl:

haha när jag prata med henne, så råka jag titta på hennes bröst. o tror hon såg det... o jag har varit orolig över hur hon tog det.

Aha. Antingen märkte hon inte det ens eller så tänkte hon "perv". Hur som helst kommer hon antagligen inte ta upp det så du kommer aldrig veta. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pannkaka:

Hur som helst kommer hon antagligen inte ta upp det så du kommer aldrig veta.

jo! för om hon bemöter mig med kyla så vet jag. o om hon bemöter mig med värme så vet jag.

hon skrattade efteråt åt mina skämt o så.... ;D, så kanske helt arg blev hon inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergdahl:

gjorde det i 99% av tiden!!

Är det väl bara till att pricka in den sista procenten när hon tittar åt ett annat håll. Det är en konst. [no-no]


   
SvaraCitera