Aviseringar
Rensa alla

jorden är platt, tynngdkraft har fått fnatt.


Ämnesstartare

det magiska ordet tyngdkraft, som håller os fast på en snurrande boll som flyger igenom ett oändligt universum, denna obevisade magi håller oss, bilar, byggnader och hav fast på en snurrande boll och håller vår måne på en perfekt resa runt oss medans vi också snurrar runt solen. fyll en ballong med helium och se den trotsa tyngdkraften, varför drar kraften som håller mig fast på bollen inte ner ballongen? ellerröken från min ciggaret? mycket selektiv denna tyngdkraft. densitet är svaret på varför ballongen stiger, helium har mindre densitet än luft därför stiger den. så vart kommer tyngdkraften in i bilden? det räker ju med densitet för att förklara verkligheten. tänk er 2 bollar, en boll är i omlopp runt den andra bollen, men nu rör sig den andra bollen också framåt, tror ni verkligen månen skulle kunna hålla omlopp runt en annan rörandes boll? naturligtviss om båda rör sig kommer bollen i omlopp hamna ur synk.månen sägs vara sfärisk och gjord av nån slags fysisk sten man kan landa på, men sanningen är att det finns dokumenterat att människor har sett stjärnor lysa igenom den mörka delen av månen, och när vi ser den halv på dag tid är den tomma delen helt färgad som vår himmel, inga tecken på en fysisk landnings plats, den verkar helt enkelt transparent. och om den vore sfärisk som det påstås så finner jag det oerhört märkligt att vi aldrig får se den andra sidan av bollen, den roterar bara runt som ett hjul."vart är dokumentationen" här. http://ifers.123.st/t78-transparent-translucent-moon


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

om ni tror ni snurrar på en boll så är det eran religion, 'forskare' ger er historier om ytre rymden, tyngdkraft och big bangs, dom säger dig att vatten kurvar sig bortom horisonten och att du härstammar från apor. har du några bevis för att du bor på en snurrande boll? 'forskarens' ord går imott dina egna sinnen, dinna sinnen säger att marken du står på inte rör sig, tydligt säger dinna sinnen att solen inte är störe än jorden och miljoner mil bort, dinna ögon har aldrig sett en kurvad vatten yta, från ett glas vatten till en swimmingpool till ett hav, en ostörd vatten yta är altid platt enligt dinna ögon, i ett flygplan ser vi en stigande horisont som följer oss till ögon nivå, om vi va på en boll skulle vi vara tvungna att titta mer och mer ner för att se horisonten ju högre vi stiger, men detta händer inte, det är platt så långt ögat kan nå.(förutom i nasa videos som använder fisheye lence kamera)så litar du på dig sj? eller på din forskar präst som säger att du inte ska lita på dig sj?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack din länk vissar att du är en ärlig människa.tyngdkraft måste ju vara en stark kraft när den håller mig och min bil på marken, tänk då va starka myggor och knot måste va för att kunna flyga så fritt, dom borde sugas ner på marken och ha stora problem att lyfta med sinna små vingar, tur för dom att tyngdkraft bara är en teori.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Om jorden är platt, hur ser kanterna ut? är dom som en triangel.. fyrkant... kanske runda? och hur kan jorden vara platt när man har bilder på att den är rund? + varför är månen, venus, europia, io, merkurius osv runda för? 


   
SvaraCitera

SDniklas:
Här har du 200 ytterligare bevis på att jorden är platt!
http://www.atlanteanconspiracy.com/2015/08/200-proofs-earth-is-not-spinning-ball.html?m=1

Fuck off


   
SvaraCitera

Menar du allvar? Tyckte det räckte med Dödsguden också kommer en till


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Menar du allvar? Tyckte det räckte med Dödsguden också kommer en till

Haha, tänkte precis samma sak...Rullar ögonenTumme nedIcke!Tardig


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Fuck off

Haha var bara tvungen Skadeglädje


   
SvaraCitera

SDniklas:

Haha var bara tvungen Skadeglädje

Oh, sarkasm... tack o lov


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:
Om jorden är platt, hur ser kanterna ut? är dom som en triangel.. fyrkant... kanske runda? och hur kan jorden vara platt när man har bilder på att den är rund? + varför är månen, venus, europia, io, merkurius osv runda för? 

titta nogare på dessa bilder, dom är fejk. även alla bilder du sett på merkurius och venus va garanterat cgi.  och om du har läst inlägget innan du posta skulle du se att det är tveksamt att ens månen är sfärisk. kanterna har jag inte varit vid men eftersom solen cirkulerar runt jorden så är kanten också högst troligt rund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

era bristande bevis på tyngdkraften och kurvan talar högt, ni skriver här med era åsikter, era åsikter är dock oviktiga. varför drar tyngdkraften inte ner ballongen sa ni? utan tyngdkraft kan ni omöjligt bo på en boll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så här antars kanten vara, men vi är hindrade från att fritt utforska vår värld så jag vet inte exakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Menar du allvar? Tyckte det räckte med Dödsguden också kommer en till

menar du allvar? tror du att du är en apa som snurrar på en boll? varsågod att motbevisa det jag skrivit. eller fortsätt att blint följa din indoktrinering.


   
SvaraCitera