Aviseringar
Rensa alla

jorden är platt, tynngdkraft har fått fnatt.


jagvillvarafri:
era bristande bevis på tyngdkraften och kurvan talar högt, ni skriver här med era åsikter, era åsikter är dock oviktiga. varför drar tyngdkraften inte ner ballongen sa ni? utan tyngdkraft kan ni omöjligt bo på en boll.

Jorden har en tyngdkraft som drar oss mot sig

Månen har också en tyngdkraft som drar oss emot den men den är mycket svagare

Dem slår typ ut varandra, jordens är lite starkare; därför dras vi till jorden.. PUCKO


   
SvaraCitera

Jorden är rund, ser ut som en boll. Jorden har en dragningskraft. Därför följer månen med jorden. Jordens tyngdkraft håller oss kvar på jorden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blablabla, har ni bevis?


   
SvaraCitera

jagvillvarafri:

menar du allvar? tror du att du är en apa som snurrar på en boll? varsågod att motbevisa det jag skrivit. eller fortsätt att blint följa din indoktrinering.

Jag tror på många konspirations teorier men att jorden är platt är helt sjukt. Om ett plan skulle flyga i samma riktning tillräckligt långt skulle komma tillbaka till samma plats. Jag kan inte förklara bättre än så tyvärr, så insatt är jag inte


   
SvaraCitera
evene

Jorden är platt? Huh, har du inte sett bilderna som nasa har tagit? Och vaför finns det ingen som ramlat över kanten? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Jag tror på många konspirations teorier men att jorden är platt är helt sjukt. Om ett plan skulle flyga i samma riktning tillräckligt långt skulle komma tillbaka till samma plats. Jag kan inte förklara bättre än så tyvärr, så insatt är jag inte

platt jord är ingen teori, det är bevisat med experiment och observationer, det är bollen som är en teori vilket ni kommer se här pga att ingen kan bevisa varken kurva eller tyngdkraft. och det du sa om att flyga, det kan du bara göra väst eller öst vilket ger samma resultat på en platt jord, försök hitta ett nord eller syd flyg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

evene:
Jorden är platt? Huh, har du inte sett bilderna som nasa har tagit? Och vaför finns det ingen som ramlat över kanten? 

att man skulle kunna ramla över kanten är din egen ide. bilderna från nasa är fejk, eller "photoshoped cause they have to be" för att citera nasa själva.


   
SvaraCitera

jagvillvarafri: blablabla, har ni bevis?

Har du? Du länkar bara till ett inlägg av en random person på nätet. 


   
SvaraCitera

Har argumenterat så måånga gånger med min jobb kamrat om detta, han e helt insatt att jorden e platt, och vi är styrda osv..
Tror det är en sekt för dumma människor som är vilsna. 


   
SvaraCitera
Listus

Detta är ju bara för mycket, att folk fortfarande lägger ner energi på att tro att jorden är platt.

kanske är din hjärna platt 😉 men inte jorden du haha


   
SvaraCitera
evene

jagvillvarafri:

att man skulle kunna ramla över kanten är din egen ide. bilderna från nasa är fejk, eller "photoshoped cause they have to be" för att citera nasa själva.

Ne att man ska kunna ramla över kanten är inte min egen ide, om det nu finns kanter så måste man kunna ramla över den. Och som någon sa ovan, om ett flygplan skulle åka rakt fram tillräckligt länge så skulle man tillslut komma tillbaka på exakt samma plats. Och varför skulle bilderna ifrån nasa vara photoshoppade? Vad skulle de vinna på det? Har du några bevis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

evene:

Ne att man ska kunna ramla över kanten är inte min egen ide, om det nu finns kanter så måste man kunna ramla över den. Och som någon sa ovan, om ett flygplan skulle åka rakt fram tillräckligt länge så skulle man tillslut komma tillbaka på exakt samma plats. Och varför skulle bilderna ifrån nasa vara photoshoppade? Vad skulle de vinna på det? Har du några bevis?

titta på videon jag länkade så ser du vad som anses vara kanten, vatten som vi känner det måste behållas, vill du vissa mig ett exempel från naturen där vatten fastnar på utsidan av en snurrande boll? som jag sa ovan med, försök hitta ett nord eller syd flyg, väst och öst flyg skulle ha samma efekt på båda modelerna. jag har citerat nasas egna anstälda, dom erkäner att det är photoshop, och det dom vinner på det är bland annat miljontals cash varje dag, duger det för en blåsning? skulle du lura nån för några miljoner om dagen? det finns adio bevis där nasa säger det jag citerat.


   
SvaraCitera

Det låter mer logiskt att vi hålls på plats på en boll än en plattform.

Om vi inte hade gravitation så om man hoppar så skulle man åka ut i rymden, känn på den.


   
SvaraCitera

jagvillvarafri:
blablabla, har ni bevis?

Nämen oj, tryterna argumenten så fort? Är bevisen mot överväldigande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

evene:

Ne att man ska kunna ramla över kanten är inte min egen ide, om det nu finns kanter så måste man kunna ramla över den. Och som någon sa ovan, om ett flygplan skulle åka rakt fram tillräckligt länge så skulle man tillslut komma tillbaka på exakt samma plats. Och varför skulle bilderna ifrån nasa vara photoshoppade? Vad skulle de vinna på det? Har du några bevis?

https://www.expressen.se/nyheter/forsta-bilden-pa-jorden--pa-43-ar/ här ser ni första bilden på vår jord på 43 år tagen av nasa själva, vänd bilden upp och ner för att se ordet sex skrivet bland molnen. men det är väll en tillfällighet så klart. vet inte varför min länk inte funkar men skriv samma på google så hittar ni expressens artikel.


   
SvaraCitera