Aviseringar
Rensa alla

jorden är platt, tynngdkraft har fått fnatt.


jagvillvarafri:

definitionen av i lä är att ha skydd från vinden, i min beskrivning står jag rakt i vind draget, lä kan jag finna om jag blockar vinden med trädet genom att ställa mig bakom trädet, men du påstår altså att det faktum att jag står i en skugga ger mig lä trots att vinden blåser rakt på mig. antingen har du inte tänkt igenom saken eller så är du oärlig, skuggan av objektet är inte lä, det är objektet som kan bli lä ifall du använder objektet som skydd.

Det är hjärnan som kan bli dmart om man studerar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalixtus02:

Det är hjärnan som kan bli dmart om man studerar

varför citerar du mig? har du något att tillägga i diskutionen annat än dina oönskade åsikter? 


   
SvaraCitera
time
 time

jagvillvarafri:

definitionen av i lä är att ha skydd från vinden, i min beskrivning står jag rakt i vind draget, lä kan jag finna om jag blockar vinden med trädet genom att ställa mig bakom trädet, men du påstår altså att det faktum att jag står i en skugga ger mig lä trots att vinden blåser rakt på mig. antingen har du inte tänkt igenom saken eller så är du oärlig, skuggan av objektet är inte lä, det är objektet som kan bli lä ifall du använder objektet som skydd.

Skuggan är också ett slags blockage. Det är knappast mitt fel att du inte vet hur luftströmmar och ljus samverkar, men jag beklagar att skolväsendet svikit så stora delar av befolkningen världen runt. Nu är jag klar med detta. Party


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Jo, men snubben är antingen det drygaste trollet EVER eller så är han ba störd...

yeah ser de.


   
SvaraCitera

vincebruh:

yeah ser de.

@_@


   
SvaraCitera