Aviseringar
Rensa alla

jorden eller människan


nazgul:

Alltså, du tar ju fan priset i dumhet...

Så du tror seriöst på att mänskligheten kollektivt har tillräckligt mycket sprängkraft för att eliminera en 5.9736×10^24 kilos järnklump?


   
SvaraCitera

nothing but problem:

Vad går under först tror ni?

Människan. Så klart.


   
SvaraCitera

Fyfan vilken onödig trådjävel, det är FAN JÄVLAR VAD SUR JAG BLIR!


   
SvaraCitera

Månen drar först [cry]


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

Så du tror seriöst på att mänskligheten kollektivt har tillräckligt mycket sprängkraft för att eliminera en 5.9736×10^24 kilos järnklump?

Enbart ryssen har kärnkraft nog att spränga bort oss...
Varför är det så jävla svårt för dig att fatta....


   
SvaraCitera

opasus:

det är FAN JÄVLAR VAD SUR JAG BLIR!

hahahaha underbart! jag med!


   
SvaraCitera

nazgul:

Enbart ryssen har kärnkraft nog att spränga bort oss...

Spränga bort 'oss' som i mänskligheten och allt liv som existerar, ja antagligen, men själva planeten däremot är lite svårare att spränga bort


   
SvaraCitera

Ja men hur mycket tror du kommer att finnas kvar efter ett kärnvapenkrig, inte så mycket antagligen! Tillika så är det ju lite dumt att du o jag sitter här o gissar om det, när ingen av oss kommer att va då [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den största atombomben som testsprängdes under andra världskriget var 10 ggr större än hiroshima bomben och den sprängde bort en mindre ö, en 1/10del av gotland kanske. en skada i jämnförelse med vad ett myggbett är för oss dvs väldigt minimal. nu vet jag inte hur starka dagens bomber är men om du spränger en atombomb breved en annan atombomb så detonerar den breved inte, vilket betyder att man hade blivit tvugna att spränga alla bomberna samtidigt, vilket är omöjligt. och alla de bomberna hade inte förintat jorden till ett damm måln ändå.


   
SvaraCitera

nazgul:

Det finns tillräckligt med sprängmedel på jorden för och spränga den fast 20 gånger om....

Tillräckligt för att ödelägga jordens yta kanske. Men knappast tillräckligt för att spränga hela jordgloben i småbitar. [crazy]

För att förstöra en hel planet krävs nått sånnt här: [y]

Eller nått sånnt här: [y]


   
SvaraCitera
blum
 blum

människan lol


   
SvaraCitera

nothing but problem:

Vad går under först tror ni?

Jorden eller människan.

Själv tippar jag på människan

Jag tror inte människan kan orsaka så stor förödelse att vi kan spränga hela jorden till intet. Jag tror lika lite att människan är kapabel nog till att utrota allt liv på jorden. Livet är mycket svårt att helt utrota och dessutom mycket anpassningsbart. Det är troligare att människan dör innan vi hinner göra allt för stor skada på jorden.


   
SvaraCitera

Hoppas på att männskligheten för ut först.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera