Aviseringar
Rensa alla

Jorden går under nu på Fredag!


Knarko:

Inget sådant utan förvarning and you know that!

Dold text: Tur att du så gärna vill ha analsex med mig att jag slipper varningspoäng hela tiden [love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Dold text

Schhh!


   
SvaraCitera

Knarko:

Schhh!

[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är inte han död?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror inte det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

tror inte det

hepp hade för mig det :C men ah han fick en stroke ba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

hepp hade för mig det :C men ah han fick en stroke ba

men han kan ha fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självfallet kommer inte jorden att gå under på fredag. Vad beträffar södra Sverige så kommer det att bli en fin och solig dag, ca 10 plusgrader på dagen och runt nollan på natten och mer eller mindre helt vindstilla. [smile] [bigsmile] [love]

Men att jorden och hela vårt solsystem kommer att kollapsa en vacker dag vet ju redan forskarna. I och med att vätet i solen är förbrukat så kommer solen att övergå till en supernova för att senare förvandlas till ett svart hål och suga in samtliga planeter inkl Jorden i det svarta hålet. Men dit är det ca 5 miljarder år så vi kan ta det hyfsat lugnt. [wink]

Källa: Solen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YES, jordens domedag kommmer förmodligen bli den dagen solen förvandlas till en supernova och sedan svarthål som elektronikfreah ovan nämnde. MEN Jorden kommer ALDRIG attt slukas av svarta hålet vår sol kommer bli. Vår planet kommer alltid att snurra runt solen /svartahålet. Inte ens merkurius som är närmast solen kommer bli det. Dock så vet man ju aldrig vad som kan hända innan solen blir ett svarthål, en metroit kan ju när som helst kollapsa med jorden. Förresten, ALLT liv skulle skulle ju dock förrintas då inte mänskligheten eller något annan civilation skulle kunna klara sig utan solens energi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är väl lite barsk för att han missade flyget för några år sedan


   
SvaraCitera
Bakric

stereo total:

BORTTAGEN BILD

Länka om förihelvete!!!
Ville ju se [mad]


   
SvaraCitera

Bakric:

Länka om förihelvete!!!Ville ju se

eyecandy​


   
SvaraCitera
Bakric

stereo total:

eyecandy​

Ahmen du!!! [bigsmile][bigsmile]
Dags å göra skinkmackor [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

eyecandy​

Hoppas ej att du får varningspoäng nu, bäst att varna för äckligt äcklig bild. [sad]


   
SvaraCitera

Bakric:

se

Här har du också en förklaring till varför snubben har maskar i sin hjärna: http://www.kennyliu.com/brainfart/index.php?m=20050408


   
SvaraCitera