Aviseringar
Rensa alla

Jorden roterar? Bevis för motsatsen här...


Volvo4life:

Dödsguden var senast inloggad 20 apr 2013, 19:25.

Ja, jag såg det.. Men det var inte riktigt svaret på frågan.. 


   
SvaraCitera

S3ON:

Ja, jag såg det.. Men det var inte riktigt svaret på frågan.. 

Nej, jag vet. Men det betyder iaf att han ännu är någorlunda aktiv, även om han inte tycks skriva något.


   
SvaraCitera

Undrar vad det spelar för roll för oss


   
SvaraCitera

Dödsguden:
.
VIDEON SOM ORSAKAR VÅLDSAM DEBATT I VÄRLDEN !!!

STÅR VI TROTS ALLT STILLA I VÄRLDSRYMDEN?

[y]

Ja, kära vänner, tror ni verkligen på att jorden roterar runt sin axel, och att vi håller på och flänger omkring runt solen, myten som vi har blivit hjärntvättade med ända sedan barnsben?

Här får vi ett par grymt bra video-bevis för att vare sig jorden eller atmosfären roterar. Den här videon har redan setts av hundratusentals människor och skapar just nu våldsam debatt i världen:

Kolla på de tusentals kommentarerna till videon, vad arga, frustrerade och förbannade många blir av att få reda på sanningen... [bigsmile]

[y]

MÅNENS OCH STJÄRNORNAS SYNKRONA RÖRELSER ÖVER HIMLAVALVET !!!

Ni som fortfarande tror, efter att ha sett på video-beviset, på att jorden roterar, förklara då för oss hur det kommer sig att månen och stjärnorna rör sig synkront över himlavalvet, i sina dagliga rotationer runt jorden?

Tyder inte det på att, förutom månen, även stjärnorna roterar runt jorden?

Det enda logiska, eller hur? [y]

Kolla själva:

[y]

Vi står trots allt stilla i världsrymden!

Eller hur?

RELIGIONERNA HADE TROTS ALLT RÄTT !!! [y]

[y]

TILL DISKUSSION:

Efter att ha sett de båda videorna, tror ni fortfarande att jorden roterar runt sin axel?

Om ni tror att jorden roterar, vad är era argument för att den skulle göra det?

JAG TAR DEBATTEN MED ER! [y]

[y]

Må frid, lycka och Gudskärlek råda och äga er, önskar jag er alla av hela mitt hjärta, själens och Översjälens boning, Guds lokaliserade, immanenta aspekt, den Helige Anden, Samvetets röst - Herren vare med er!

Allt Gudomligt Gott! [love]

Hare Krishna!
.

"Det här videoklippet har tagits bort eftersom det strider mot YouYubes policy för skräppost, bedrägerier och kommersiellt vilseledande innehåll." Haha, du har så fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

preacher1195:
Antar att du blev övertygad från Qur'anen, boken som uppmuntrar att man ska sten människor av kvinnligt kön, att kvinnor(vuxna som barn) är männens ägodel och som säger att jorden är platt som en pannkaka, vi rör oss hela tiden och därmed basta.

Jorden inte platt?

200 vetenskapliga bevis för att jorden faktiskt är platt:

Okej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:
Undrar vad det spelar för roll för oss

Är du medveten om att prins Charles enligt stjärnorna ska bli Kung om några dagar?

http://ungdomar.se/forum/thread/astrologisk-foerutsaegelse-prins-charles-blir-kung-den-etttva-september-tvanollettfem-laes-resonemanget-haer/13623783

Kommentar?


   
SvaraCitera