Aviseringar
Rensa alla

Jordens undergång 2012


Ämnesstartare

tror ni på jordens undergång 31 december 2012?
Inte för att jag gör det precis. Eftersom att det finns idioter som hela tiden säger en massa nya datum, vilket leder till att varje gång några ta självmord. Även fast det inte händer [surprised]

Men vad tror ni? vem vet?


   
Citera
Ämnesstartare

Gissar utifrån vetenskapliga studier jag hört långväga att jorden inte kommer gå under i år heller.


   
SvaraCitera

Tror att bara lågintelligenta varelser tror att jorden kommer gå under 2012


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bonnie:

31 december 2012?

hahahahahahaahahahahhahahahahaha

sorry. men enligt Maya går den under den 21 december. gör om gör rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har väl inte koll på datumet? det lät bara troligt, eftersom att året slutar då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns redan ett tjog trådar om ämnet och fortfarande nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bonnie:

tror ni på jordens undergång 31 december 2012?

31 decmeber? Den stora dagen är väl 23-24 december?

Jag tror att denna undergång är den realistiska av de alla, om man ens kan säga så. Liksom det här är inget någon kommit på för något år sedan, utan har "förutspåtts"för lääääänge sedan. Och en av de som tror på undergången (som är död för välllllllldigt länge sen) har haft rätt i det mesta som han sagt hittills. Och mycket kommer hända i år som vääääääldigt sällan händer i vintergatan. men att jroden går under? Knappast. Tror inte jag iaf.

Kolla länken här så får du ett gott skratt. Bla. Jehovas verkar inte trivas på jorden... host...

http://hem.passagen.se/robbano/domedag/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bonnie:

tror ni på jordens undergång 31 december 2012?

Nej. Besides, var det inte 20e-nånting?

teensoundman:

Den stora dagen är väl 23-24 december?

Eller nåt

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

var det inte 20e-nånting?

Vi snackar inte 20-tal utan 100 och säkert tusentals gånger, det sagt ska hända. Se t.ex. http://hem.passagen.se/robbano/domedag/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teensoundman:

Vi snackar inte 20-tal utan 100 och säkert tusentals gånger, det sagt ska hända. Se

Menade 20e-nånting december...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att jorden håller på att ändras. Allt kommer inte förstöras, men saker kommer vara annorlunda på ett ganska omfattande sätt. Det är inget specifikt datum detta händer, det kommer vara utspritt.

Jorden är egentligen inte rund och ser inte alls ut som vi människor tror, våra uppfattningar kommer lösas upp och bli något annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det jag har att säga är att människan kommer att utrota sig själv, utan tvekan. Inte vet jag när. Om några hundra år kanske. Men vi är på väg dit i alla fall...

Men nej, jorden kommer inte att gå under i år, eller alls under våran livstid för den delen.

[love]


   
SvaraCitera

Bonnie:

31 december 2012?

21*

Bonnie:

vilket leder till att varje gång några ta självmord.

Det heter begå självmord eller ta sitt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tashie:

Det heter begå självmord eller ta sitt liv.

jag KAN svenska tyvärr [tired]


   
SvaraCitera

Bonnie:

jag KAN svenska tyvärr

Om du nu kan det, sluta våldta det är du snäll.

EDIT: Såg nyss att du var trolldrägget som gnällde över din vikt.
Så, åter igen:Image


   
SvaraCitera