Aviseringar
Rensa alla

JORDENS UNDERGÅNG 2016?


Smilen
Ämnesstartare

2016
Allt liv utrotat p.g.a. biologisk krigföring - enligt professor Lloyd Cunningdale Under utgrävningar efter "the Donner party disaster" (en grupp nybyggare som blev insnöade i Sierra Nevada bergen 1847) hittade professorn och hans studenter en tidskapsel med förutspåelser om framtiden. Traditionell krigföring kommer att överges till förmån för biologisk krigföring. År 2016 kommer en sjukdom att sprida sig och ta död på alla människor på jorden.


   
Citera

New-age-flummerier. På med foliehatten!


   
SvaraCitera

Nej, nej, jag läste inte det där. [cry]


   
SvaraCitera

Ja, jag är den töntigaste människan som finns.


   
SvaraCitera

Smilen:

År 2016 kommer en sjukdom att sprida sig och ta död på alla människor på jorden.

Vart hittade du denna info??


   
SvaraCitera

LYSSNA PÅ MIG, MEDBORGARE AV PLANETEN TELLUS! JAG HAR, GENOM ETT STUDIUM AV DE MÖNSTER SOM MITT NAVELLUDD SKAPAR I MIN NAVEL, SKÅDAT FRAMTIDEN! FRAMMARCHEN AV ARTIFICIELL INTELLIGENS, ROBOTTEKNIK OCH NANOTEKNOLOGI KOMMER ATT LEDA TILL KAOS, ANARKI OCH DÖD. MÄNSKLIGHETEN KOMMER ATT STÄLLAS INFÖR SIN STÖRSTA KRIS NÅGONSING!


   
SvaraCitera

Smilen:

År 2016 kommer en sjukdom att sprida sig och ta död på alla människor på jorden.

hoppas att de e aids då


   
SvaraCitera

hugrmunr:

DE MÖNSTER SOM MITT NAVELLUDD SKAPAR I MIN NAVEL,

[love]


   
SvaraCitera

Aa visst. Vad ska vi hitta på denna gång då? Fiskinfluensan? Eller kanske galna tuppsjukan.


   
SvaraCitera

Jag känner mig dum.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Vetenskap och Filosofi


   
SvaraCitera

Smilen:

År 2016 kommer en sjukdom att sprida sig och ta död på alla människor på jorden.

Sjukdomen idioti som lever i vårat Dna yay[party] t.ex. vad är det här för knapp? *bom!*
Elr gör svininfluensan en comeback(den var ju så farlig![rolleyes]) oink


   
SvaraCitera

Palla att folk fortfarande tror vi bor på jorden då...

Enligt den "Startrekianska" tron så kommer följande inträffa:

Kirks dagbok:
12/10 2011: Allting vi trott var fel. Planeten vi bodde på var ingen planet. Jag vet inte om*Bzzzbbbztzzt*
13/10 2011: Sorry... Batteriet dog igår. I alla fall! Planeten vi bott på var ingen planet osv. Det var ett stort fett skepp. Alla mår jättebra och accepterade det hela. Besättningen på skeppet har botat alla sjuka och försatt alla i orgasmtrans.
14/10 2011: Min penis har växt. Ska visa för någon.
15/10 2011: Tydligen så har alla stora penisar nu. Jävla horor till aliens... Dem är inte mer en ett par inskränkta kristna busschaufförer!

Ser ni? Vi kommer klara oss! [smile]


   
SvaraCitera

Det är lugnt, jag är ​förberedd på överlevnad/utgång med stil [wink]


   
SvaraCitera

Fel, alla vet att jorden går under 19 januari 2038, därmed pasta[no-no]


   
SvaraCitera