Aviseringar
Rensa alla

"jordens undergång"


Ämnesstartare

Hur kommer jorden gå under?

Vad tror ni


   
Citera
Ämnesstartare

Tror solen blir en röd jätte som bränner bort allt liv från jorden. Sen så är den bara en stenklump. När solen försvinner så flyger jorden iväg och krockar med något annat och dör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Något flyger in i den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en snabb förklaring vad jag tror kommer ske
jag tror att jorden kommer bli för varm och bli typ öken, allt dör, till slut så varmt att jorden brinner upp av sig själv 


   
SvaraCitera

iddqd:
Tror solen blir en röd jätte som bränner bort allt liv från jorden. Sen så är den bara en stenklump. När solen försvinner så flyger jorden iväg och krockar med något annat och dör.

Men.. innan det så lär ju allt liv på jorden redan vara dött.. WW3/4 skulle kunna göra slut på oss alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Människan förstör den. Jag vet inte hur ännu, men är säker på att människan kommer stå för jordens förintelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där med att människan skulle dö ut vet jag inte riktigt, om allt skulle fuckas upp räcker det ju med att en handfull klarar sig för att kunna bygga upp något nytt. Sedan är det klart att ett miljöombyte skulle kunna se till att det inte händer heller iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sägs att nästa atombomb kan bli nådastöten. Personligen tror jag att det i grund och botten är religionen som tar död på den och att mänskligheten kommer gå för långt så att vi en dag imploderar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det sägs att när Sicilianmind Den Store dör, ja då är det över för oss alla liksom 

Nä, men uppriktigt sagt tror jag att människan kommer att ta kål på den. Men jag såg ett avsnitt ur Vetenskapens värld att solen kommer slockna förr eller senare (men det är typ miljoner/miljarder år dit). Och när den slocknar dör allt. Tänker aldrig på sådant så har inget jag "tror" på. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:
Människan förstör den. Jag vet inte hur ännu, men är säker på att människan kommer stå för jordens förintelse.

Men sen när jordens alla levande ting har dött, vad händer med planeten då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mänsklighetens undergång kommer vi nog knepa ihop alldelles galant.
När väl det är avklarat kommer kanske jorden att vara obeboelig för diverse varelser, men den repar sig nog till viss del.
Sen är det bara att vänta in solen.
Skulle väl det faila kommer vi alla svepas in i det svarta hålet i Vintergatans mitt, men det är kanske att planera för långt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Men sen när jordens alla levande ting har dött, vad händer med planeten då?

Jadu, säg det, ingen vet naturligtvis! Kanske "vittrar" bort med tiden!


   
SvaraCitera
reben

tror sol1 käkar jorden. d va nån som sa de till mig på dagis. nån lärare ba: solen blir en jätte o äter upp jorden. tänkte ju de typ såhär: 

jättehungrig.jpggrr han e jätte hungri


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carl hitman: WW3/4 skulle kunna göra slut på oss alla.

De säger det. Samtidigt så dör en mindre andel av jordens befolkning i krig nu jämfört med tidigare historiskt sett. Jag är tveksam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror att det kommer att gå över mer än under


   
SvaraCitera