Aviseringar
Rensa alla

Josef och Elizabeths kärleksnatt i familjens källare! [love]


Ämnesstartare

Elizabeth kom hem efter skolan "VAR HAR DU VARIT!!?" skrek hennes pappa Josef "Neeeej de ska du skita i!!!".

Josef var en orolig far och rädd över att Elizabeth var ute för mycket och stöta på skumma män. Han var även väldigt kåt på henne.

"DU SKULLE VARIT HEMMA NIO!!!" skrek Josef. "KLOCKAN ÄR NIO!!!"22 skrek Elizabeth som svar.

"Den är TREEe SEKUNDER ÖVER NIO!!1" sa Josef "NU SKA DU STRAFFAS DIN HYNDA!!!".

Han hade kloroform på handen och gick fram och sövde ner Elizabeth som svimmade.

När hon vaknade var hon fastbunden i ett konstigt rum "hjälp var är jag+????" sa hon "käften hora" sa Josef "du är i källarn ja har byggt en hemlig kammare där jag ska våldta dig" "NEEEEJ" skrek elizabeth o perry blev rädd (?)

Josef drog ner hennes trosor och börja knulla henne hårt "aj aja aj!" sa Elizabeth. Hon börja gråta och Josef slog henne i ansiktet så hon svimmade och så fortsatte han och knulla.

Nästa dag knulla han henne igen "neeej!!" "jag dödar dig om du gör motstånd!" sa josef och då knullade han henne hårt i alla hål.

Elizabeth blev gravid och födda massa barn åt Josef och tillslut hade de ett mysigt liv i källaren och Josef kände sig som en stolt far och farfar till de små källarbarnen.

Han var en god man och en bra far!

GUD PRISE JOSEF FRITZL!!!


   
Citera

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du skulle berättat lite mer om perry. han verkade rätt cool


   
SvaraCitera

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

GUD PRISE JOSEF FRITZL!!!

omfg v¨gar inte ens läsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

based on a true story [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

ja har byggt en hemlig kammare där jag ska våldta dig

Rätt smickrande egentligen. Måste ju ha varit stört omständigt.


   
SvaraCitera

McLuver:

perry blev rädd

Vem är Perry? Jag hängde inte med [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera