Aviseringar
Rensa alla

"Ju mindre av nationalism, desto mer framgångsrik kommer mänskligheten att bli."


Ämnesstartare

Sa Fredrik Reinfeldt. De ni! Cool *stolt moderat*


   
Citera

När? 

Inget förvånar mig vad gäller den mannen. Ska bli kul att slippa se hans fula självgoda blick efter hösten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:
När? 

Inget förvånar mig vad gäller den mannen. Ska bli kul att slippa se hans fula självgoda blick efter hösten.

Slutet av 2009. 


   
SvaraCitera

Är du också stolt över att han kallas svenskarna för "mentalt handikappade" ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:
Är du också stolt över att han kallas svenskarna för "mentalt handikappade" ?

Du kan ju inte klaga på att han var PK då iaf.


   
SvaraCitera

Moderaten: Du kan ju inte klaga på att han var PK då iaf.

Nej det var han verkligen inte. Han har blivit en riktigt äcklig ynkrygg som alla andra så fort dom hamnat i regeringsställning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett synnerligen korkat uttalande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Nej det var han verkligen inte. Han har blivit en riktigt äcklig ynkrygg som alla andra så fort dom hamnat i regeringsställning.

Jimmie då? Rullar ögonen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:
Ett synnerligen korkat uttalande.

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderaten:

Galen

Hans aversion mot invandringskritiker och nationalister börjar nästan bli lite patetisk. 


   
SvaraCitera

Moderaten: Jimmie då? Rullar ögonen

Ja lite PK har han väl blivit. Men inget jag lider av ännu.

Knekten: Hans aversion mot invandringskritiker och nationalister börjar nästan bli lite patetisk.

Ja det har verkligen gått långt. Ingen är i närheten av vad Reinfeldt är när det gäller att ta avstånd ifrån SD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderaten: *stolt moderat*

Trots att MP snart går om M?Mycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera

han har aldrig haft ett riktigt arbete i hela hans liv såklart han är för invandring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Trots att MP snart går om M?Mycket glad

Hjärta

Jag är stolt över att vi har en partiledare som kan sin historia. 

RobertHeinlein:
han har aldrig haft ett riktigt arbete i hela hans liv såklart han är för invandring.

Jaha, är du emot invandring? Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen: Ja det har verkligen gått långt. Ingen är i närheten av vad Reinfeldt är när det gäller att ta avstånd ifrån SD.

Hjärta

Knekten:

Hans aversion mot invandringskritiker och nationalister börjar nästan bli lite patetisk. 

Invandringskritiker, eller invandringspolitikskritiker? Stor skillnad, sedan så är en rättstaten bättre än nationalstaten, det är dom allra flesta svenskar överens om.


   
SvaraCitera