Aviseringar
Rensa alla

JUDEFITTOR! (Den extra dåliga sorten)


Åtta:

Idag fick jag en räkning från ett kristet litet äckelstudieförbund som avkrävde mig på 240 spänn för en sketen skrivarkurs. Jag vägrar dock att betala skiten då kursledaren uttryckligen sade att kursen var avgiftsfri.

Varför inte ringa och prata med dom och påtala att dom faktiskt sa att det inte skulle kosta nått?


   
SvaraCitera

Åtta:

Går ej då beloppet är för lågt.

Anmäl dem för brott mot marknadsföringslagen eller nåt då.


   
SvaraCitera

Anmäl dem för brott mot mänskligheten!


   
SvaraCitera

säg att gud kom till dig i sömnen, han sa att kursen max var värd 20 spänn och att om dom hade några fler frågor skulle dom snacka med gud och inte med dig [smile]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

So Lazy:

Varför inte ringa och prata med dom och påtala att dom faktiskt sa att det inte skulle kosta nått?

Jag har skickat ett mail. Får jag inte svar inom en vecka så ringer jag och skriker/gråter lite på dem. Den behöver inte betalas förrän den 25:e december, så det är ingen brådska ännu.


   
SvaraCitera

Åtta:

även om du konverterat till kristendomen.

makes no sense


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Teal Crab:

makes no sense

Judendom är inte bara en religion.


   
SvaraCitera

Åtta:

skriker/gråter lite på dem.

ffs, take it like a man.....Kill em all.


   
SvaraCitera
time
 time

Use gypsy tears to protect you from aids.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Åtta:

Kom ihåg att det är kristna vi har att göra med, så det är inte helt omöjligt att de skickar inkvisitionen på mig. [n]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Efter att jag skickat ett mycket förnedrande email där jag klagade lite över min ekonomiska situation så svarade de med att säga åt mig att riva räkningen. [cool]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera