Aviseringar
Rensa alla

Judendomen


Ämnesstartare

the_fat_one:
fast det brevik gjorde var värre.

ja men honom får man hata. judar är juh fult att hata


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jkdlsgft:

ja men honom får man hata. judar är juh fult att hata

inte i mellanöstern. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:

inte i mellanöstern. 

okej..hatar dom judarna för att han dödad jesus?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jkdlsgft:

okej..hatar dom judarna för att han dödad jesus?

dom hatar judarna för att dom tagit över palestinas land, krigar mot sina grannar och har konstiga näsor. enligt mulism-lära så blev jesus inte dödad utan blev upptagen direkt till himmelriket. dock var jesus, enligt muslimsk-lära, inte guds son. utan en profet. "han dödade jesus", mellanöstern är ingen människa utan det är en kontinent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:

dom hatar judarna för att dom tagit över palestinas land, krigar mot sina grannar och har konstiga näsor. enligt mulism-lära så blev jesus inte dödad utan blev upptagen direkt till himmelriket. dock var jesus, enligt muslimsk-lära, inte guds son. utan en profet. "han dödade jesus", mellanöstern är ingen människa utan det är en kontinent.

jag trodde palestina är judarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla människor är guds son


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jkdlsgft:

jag trodde palestina är judarna

nej, palestina är muslimer. jerusalem är dock 50/50. jag tycker att judarna borde få jerusalem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jkdlsgft:
alla människor är guds son

och dotter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:

nej, palestina är muslimer. jerusalem är dock 50/50. jag tycker att judarna borde få jerusalem.

dom har olika religion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:

och dotter.

nej alla är killar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jkdlsgft:

nej alla är killar

nej.

jkdlsgft:

dom har olika religion.

i mellanöstern finns det endast judism, muslim, kristen och bahia.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one: nej.

jo.tjejer är också killar.

the_fat_one: i mellanöstern finns det endast judism, muslim, kristen och bahia.

Det är många olika och dom är typ "Emot" ..varandra..!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jkdlsgft:

jo.tjejer är också killar.

Det är många olika och dom är typ "Emot" ..varandra..!

undrar om det i himmelriket endast finns hybrider, dvs man är varken tjej eller kille, bara människa. jag tror nästan det. i biblen stod det att i himmel '"kommer vi vara som änglarna, vi kan inte fortplanta oss".
stämmer bra det, är man icke-muslim så ses man ned på och måste betala extra skatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:

undrar om det i himmelriket endast finns hybrider, dvs man är varken tjej eller kille, bara människa. jag tror nästan det. i biblen stod det att i himmel '"kommer vi vara som änglarna, vi kan inte fortplanta oss".
stämmer bra det, är man icke-muslim så ses man ned på och måste betala extra skatt.

Dom måste trots allt först och främst ses som människor med sina mänskligarättigheter och för vad dom har för behov, inte för vilken religion


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jkdlsgft:

Dom måste trots allt först och främst ses som människor med sina mänskligarättigheter och för vad dom har för behov, inte för vilken religion

skulle du sagt detta till dom i deras länder hade dom halshuggit dig. skitsträngt där.


   
SvaraCitera