Aviseringar
Rensa alla

Judiska sionister ligger bakom mångkulturen och den vita rasens förintelse.


Ämnesstartare

Knarko:

Bra att du litar på det du har läst ifrån då ;D
källkritik?
sunt förnuft?
hjärnceller?

Jag verkar då ha mer hjärnceller än dig iallafall, varför kommer du inte med motargument istället för glåpord?

Kakaoxo:

nej många muslimer och kristna bor där.

Dessa människor bodde där innan raskraven trädde fram. Inte ens juden kan mörklägga utvisningen av hundratusentals människor, så dem får bo kvar där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

efter första meningen kan jag konstatera att inlägget helt saknar trovärdig grund

TS är väl medveten om att Hitler var åtminstone 50% jude?


   
SvaraCitera

qexn:

Dessa människor bodde där innan raskraven trädde fram.

jaså? när trädde raskraven fram?


   
SvaraCitera

qexn:

Jag verkar då ha mer hjärnceller än dig iallafall, varför kommer du inte med motargument istället för glåpord?

sikket glåpord. det var en fråga 😉


   
SvaraCitera

qexn:

Juden har hjärntvättat er.

[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom jag är nyregistrerad så kan jag tyvärr inte posta mer än fem inlägg per timme.

Ingemarsdotter:

TS är väl medveten om att Hitler var åtminstone 50% jude?

Det där är ren sionistpropaganda för att göra Hitler till åtlöje. Det har inte kommit fram några bevis för att Hitler ens skulle vara 5% jude.

Kakaoxo:

jaså? när trädde raskraven fram?

Den sjätte juni 1983. http://www.jewwatch.com/jew-genocide-palestinian-israeli-race.html

Knarko:

sikket glåpord. det var en fråga 😉

När någon frågar en hur mycket hjärnceller man har så tar, iallafall jag, det på ett negativt sätt, det är därför jag ser det som ett glåpord.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Lethuc:

14/88!

Här har du en kompis. [smile]


   
SvaraCitera

Israel är en av världens få etnokratier, det är i grund och botten en rasistisk stat. Många judar ser sig som ett utvalt och bättre folk (vilket i många avseenden stämmer, men inte ger dom någon mer rätt att sätta sig över andra för det) det håller jag med dig om.

Jag håller även med dig om att det finns vissa intressegrupper som verkar för att destabilisera den västerländska civilisationen. Exempel är Barbara lerner spectre. Som säger att Europa måste lära sig och acceptera att bli mångkulturellt, samtidigt som hon kommer från en av jordens få etnokratier.

Men jag förstår inte riktigt vad ni judekonspiratoriker menar på skulle vara deras slutmål. Västvärlden är Judens och Israels enda allierade, utan västvärlden hade staten israel inte existerat vid det här laget. Varför skulle man vilja kapa handen som föder en?


   
SvaraCitera

Håller med, fast med värdighet och mindre trams


   
SvaraCitera

Knarko:

Eh... ska man skratta eller gråta?

tkr man ska ge varning för att han säger att judarna är världens ondska :pPPPppPPPPp


   
SvaraCitera

+vp


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tkr man ska ge varning för att han säger att judarna är världens ondska :pPPPppPPPPp

mjo funderade på det men känner att jag nog kan vara fel person att ge det till den stackarn som liknar en religiös fanatiker :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

Men jag förstår inte riktigt vad ni judekonspiratoriker menar på skulle vara deras slutmål. Västvärlden är Judens och Israels enda allierade, utan västvärlden hade staten israel inte existerat vid det här laget. Varför skulle man vilja kapa handen som föder en?

Judarna styr redan USAs militär, media, osv. När den vita rasen och Europa är så pass förstörda finns det inget hot kvar mot judarna och dem kan ta platsen som världsledare tillsammans med USA. Sen kommer IDF antagligen börja den etniska rensningen av muslimer och andra folkslag för att juden ska få lite spelrum. Men först måste dem handskas med kärnvapenproblemet, jag tror inte att länder som innehar kärnvapen kommer tveka att använda dem om deras folk börjar bli utrotade. Jag har några scenarior om hur judarna ska hantera detta, t.ex att dem har uppfunnit ett anti-missil system eller att dem attackerar med sådan fart att man inte hinner reagera, t.ex att enorma giftbomber blir utsläppda överallt som förintar befolkningen.


   
SvaraCitera

Knarko:

mjo funderade på det men känner att jag nog kan vara fel person att ge det till den stackarn som liknar en religiös fanatiker :c

[bigsmile][shake]
gör ditt jobb[no-no]
anmäler nu brb


   
SvaraCitera