Aviseringar
Rensa alla

Juicer


Ämnesstartare

Juicer är så jäklans goda. Vilka sorts juicer gillar ni?  Apelsinjuice är gott, men tyvärr är jag lite känslig för citrus så jag försöker undvika det. Äppeljuice är också gott. Man borde fan ha en saftpress alltså. Tänk så gottigt med färskpressad juice varje dag.
Hit me med fler goda juicesmaker!

För några dagar sedan kastade jag ned en sådan här i korgen och är nu inne på min andra tetra.

pqon26g


   
Citera
Ämnesstartare

mm gillar äppeljuice

och ananasjuice 

och typ annan också men kmr inte på nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: och ananasjuice

måste testa ananas tror ej att jag harrr


   
SvaraCitera

Mangojuice är gott.


   
SvaraCitera
mynona

Gillar äppeljuice bäst till ostsmörgås, men dricker mest apelsinjuice till frukost, och jag dricker bara juice till frukost. 


   
SvaraCitera
Kudhos

ALLA


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Har precis börjat älska äppeljuice, har aldrig gillat det förut. Godast är Garants ekologiska! Dock dricker jag sällan juice pga tänker att det är så onyttigt? Kan någon kunnig dementera eller bekräfta detta? Fattar ju själv att det bara är frukt och det äter jag ju utan att tänka att det är onyttigt men juice är väl så koncentrerat.. eller??
Har växt upp med att juice bara dricks till frukost på helgen Rodnar Så ooom  jag dricker juice så är det då.


   
SvaraCitera

Bell: juice är väl så koncentrerat.

Om de kommer from koncentrat. Annars finns de nypressad, färskpressad o.s.v.

Bell: onyttigt?

I större mängder pga innehåller fruksocker, men ett glas till frukost är ingen fara.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

My dreams are her:

Om de kommer from koncentrat. Annars finns de nypressad, färskpressad o.s.v.

I större mängder pga innehåller fruksocker, men ett glas till frukost är ingen fara.

mm, huruvida något är nyttigt eller onyttigt beror ju i dagens samhälle beroende på vilken diet man går på. Menar inte att alla går på diet men det är svårt att säga om något är nyttigt eller onyttigt nu för tiden. Känns det som.. Jucie är iofs inte bara socker utan bra vitaminer osv, men… mm.. kommer nog alltid se juice som något lyxigt och ingen vardagsfrukost.


   
SvaraCitera

Bell:

mm, huruvida något är nyttigt eller onyttigt beror ju i dagens samhälle beroende på vilken diet man går på. Menar inte att alla går på diet men det är svårt att säga om något är nyttigt eller onyttigt nu för tiden. Känns det som.. Jucie är iofs inte bara socker utan bra vitaminer osv, men… mm.. kommer nog alltid se juice som något lyxigt och ingen vardagsfrukost.

Hatar dieter.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

My dreams are her:

Hatar dieter.

jag med, så jäkla ohållbart. Jag äter allt men inte så mkt kött. Fast det är väl mer ett ställningstagande än en diet.


   
SvaraCitera

Bell: jag med, så jäkla ohållbart. Jag äter allt men inte så mkt kött. Fast det är väl mer ett ställningstagande än en diet.

Nu är vi off-topic.

Förutom mangojuice gillar jag de vanliga som apelsin, äpple och tropisk,


   
SvaraCitera

Gillar apelsinjuice, känns lyxigt. Köper aldrig hem juice själv pga dyrt. 


   
SvaraCitera

stereo total: Gillar apelsinjuice, känns lyxigt. Köper aldrig hem juice själv pga dyrt.

Köp eldoradojuice kostar 9.95 om minns rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

måste testa ananas tror ej att jag harrr

sköjjar du lrrr :p


   
SvaraCitera