Aviseringar
Rensa alla

Jul.


Ämnesstartare

Detta är ett stycke jultråd och här undrar jag om ni längtar till julen och om ni har börjat handla julklappar, vad ni vill ha i julklapp osv osv. Julgrejer alltså. Mycket glad

Det är förresten 49 dagar kvar till julafton! Party


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag vill ha en liten kastrull i julklapp och jag har köpt lite skit som skall bli en del i farsans julklapp. Det är trevligt och jävligt mysigt på sätt och vis med julen men också lite spela teater.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Jag vill ha en liten kastrull i julklapp och jag har köpt lite skit som skall bli en del i farsans julklapp. Det är trevligt och jävligt mysigt på sätt och vis med julen men också lite spela teater.

En kastrull? Coolt. Håller med om att det kan vara mycket teater men i grund och botten tycker jag julen är rätt mysig. Snö, god mat, presenter, glada folk, julfilmer osv. Kan vara nice. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funderar på att, liksom 2011, undvika julen helt och hållet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: funderar på att, liksom 2011, undvika julen helt och hållet

Nooooooooo!!!

Varför? Ledsen


   
SvaraCitera
reben

vill ha 1 liv. 

längtar oxo till jul, mest julkalendern


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fler jultrådar!!! Hjärta  

Längtar jättemkt pga familjen och släkt samlas, träffar dem alla typ bara på högtider.. men julen e allmänt mysigt också, lätt det bästa högtiden! Förutsett att det finns snö på marken! 

 Har inte börjar handla julklappar.. Och önskar mig själv inget i julklapp. vill bara ha sådant som man inte kan köpa för pengar. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: vill ha 1 liv. 

längtar oxo till jul, mest julkalendern

Ett liv vore nice.

Julkalendern är nog det enda jag hatar med julen, hatar det med ett riktigt djupt och personligt hat. 

S3ON: Fler jultrådar!!!   

Längtar jättemkt pga familjen och släkt samlas, träffar dem alla typ bara på högtider.. men julen e allmänt mysigt också, lätt det bästa högtiden! Förutsett att det finns snö på marken! 

 Har inte börjar handla julklappar.. Och önskar mig själv inget i julklapp. vill bara ha sådant som man inte kan köpa för pengar.

Haha ska göra fler så småningom, typ till Lucia, advent, första snön osv Mycket glad

Ja ingen jul utan snö Icke! vill åka pulka!!

Aww vilket fint svar Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Firar inte Jul 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Firar inte Jul 😛

Varför inte!? Shockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Varför?

gillar inte miljöer där man förväntas vara social och initiativtagande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: gillar inte miljöer där man förväntas vara social och initiativtagande

Nää inte jag heller. Slipper som tur är det (typ) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker fly Julen i år. Kommer aldrig till ro ändå, så min existens kring julbordet är bortkastad. Någon annan kan ta den stolen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Varför inte!? Shockerad

Det är en kristen hög tid , och jag är inte kristen och har tröttnat på Jul- andan 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

började idag planera det årliga veganska julbord jag och några kompisar brukar ha Party


   
SvaraCitera