Aviseringar
Rensa alla

Jul med vänner eller familj?


Cowboy:

Skulle hellre spendera den kvällen tillsammans med gamle Jack Daniels eller nån annan trevlig typ

Låter som att rockbaren skulle vara något för dig kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

Yup. Själv har vi det jävligt bråkigt i familjen och så, men på julen lyckas vi på nåt sätt alltid få det mysigt osv. Så det är awesome <:

Ja, det är skönt :> haha magic christmas..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Varför är det dåligt?

Tex:

Cowboy:

morsan kommer vara som hon alltid är, vilket resulterar i bråk mellan oss, man kommer sitta och peta i maten och försöka komma därifrån så fort som möjligt. Känns inte som ett optimalt sätt att fira jul.

Den enda som man egentligen kan tänkas sitta och äta med är mormor, men dit kan jag åka när som helst, och beställa vilken mat
jag vill. Tycker inte om traditionell svensk julmat, så allt är bara tråkigt när man firar jul med familjen.

Nintendo:

Så länge man bor hemma så borde man offra sig för familjen.

Det är ju det jag inte gör, som tur är.

typlsd:

Låter som att rockbaren skulle vara något för dig kanske?

Stockholm? Har aldrig hört talas om den, men det mesta brukar vara långt borta...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är den dagen på året då jag tycker om min familj som mest, så med familjen. Kanske är jobbigare om man ska vara med hela släkten dock, fast det är ju inte jag[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cowboy:

Cowboy: morsan kommer vara som hon alltid är, vilket resulterar i bråk mellan oss, man kommer sitta och peta i maten och försöka komma därifrån så fort som möjligt. Känns inte som ett optimalt sätt att fira jul.

Såntdär är drygt. Men fly då, det är onödigt att anpassa sig om omgivningen struntar i å göra detsamma. Du kan åka pulka hela natten istället, om du har snö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cowboy:

Blir då som tvungen att tillbringa julafton med min familj

What? Det är ju det bästa. kärleken. [blush]

Cowboy:

Jack Daniels

Han är cool[party]


   
SvaraCitera

Cowboy:

Stockholm?

ah tror den finns i sthlm 🙂

I Gbg har den iaf öppet till 03 🙂
365 dagar om året [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raring:

kärleken

... som dog för typ 5 år sen.
Kan knappt minnas hur det var att kunna vara i samma rum som morsan i mer än en kvart utan att det uppstod tjafs.

Får väl helt enkelt hålla ut till juldagen, då kommer det i alla fall bli roligt.

Bluff:

Du kan åka pulka hela natten istället, om du har snö.

Hmm, jao, vi får se... Har mest varit is, varmgrader i flera dagar, vilket jag uppskattar, men nu har det vräkt ner snö i nån timme, så det är osäkert hur vädret på jul ser ut.
Gillar inte snö, så det får gärna smälta bort direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cowboy:

... som dog för typ 5 år sen.
Kan knappt minnas hur det var att kunna vara i samma rum som morsan i mer än en kvart utan att det uppstod tjafs.

Får väl helt enkelt hålla ut till juldagen, då kommer det i alla fall bli roligt.

drygt!. Du skall bara träffa min familj haha. Champang dygnet runt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raring:

drygt!. Du skall bara träffa min familj haha. Champang dygnet runt

Alla verkar ha det så bra... [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cowboy:

Alla verkar ha det så bra...

lider med dig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cowboy:

Det är ju det jag inte gör, som tur är.

Då borde det verkligen inte vara några problem med att fira jul med vänner, om nu inte vännerna så gärna vill vara med sina familjer [y]


   
SvaraCitera

Cowboy:

Hur tycker ni att julen ska firas, med familjen eller med goda vänner?

Familjen. Det är ingen fejkad glädje eller en massa släktingar som hälsar på. [smile] På juldagen kan man dra ut med kompisar.... Men för min del är det middag med släkten. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

om nu inte vännerna så gärna vill vara med sina familjer

Det är just det som är problemet. Ingen polare har tänkt nåt annat än att vara med sina familjer, så antingen plågar jag mig igenom julaftonskvällen med familjen, eller så sitter jag hemma ensam (=super mig redigt full)...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cowboy:

Det är just det som är problemet. Ingen polare har tänkt nåt annat än att vara med sina familjer, så antingen plågar jag mig igenom julaftonskvällen med familjen, eller så sitter jag hemma ensam (=super mig redigt full)...

De kan ju vara med sina familjer på dagen och komma hem till dig på kvällen? [sad]


   
SvaraCitera