Aviseringar
Rensa alla

Julafton wow


Ämnesstartare

Det här är det första året jag tvärtom fasar för det.
Känns hemskt.
När man var liten räknade man dagarna osv.
Nu har tiden bara rusat iväg och man har inte brytt sig.
Kännsdeprimerande.

Längtar du efter julafton?


   
Citera
Ämnesstartare

jepp och efter eventuella pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Längtar du efter julafton?

Inte julafton i sig, men jag älskar julen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför whinar alla om julafton, så jävla löjligt. det finns ingen jävla plikt på vad man ska och inte ska göra, det är man själv som bestämmer hur man vill ha det.

känner f.ö. inget speciellt inför julafton.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, det gör jag faktiskt.
[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Varför whinar alla om julafton, så jävla löjligt. det finns ingen jävla plikt på vad man ska och inte ska göra, det är man själv som bestämmer hur man vill ha det.

Åh wow cooling

Bl0cket:

Jo, det gör jag faktiskt.

Vad bra

Chickfactor:

jepp och efter eventuella pengar.

Det kan vara bra att ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Åh wow cooling

vaddå? varför sitter du och grinar över julafton liksom? så jävla löjligt med folk som klagar.. om det kommer att bli så jobbigt så gör något åt det då!


   
SvaraCitera

Längtar snarare efter löningen runt de dagarna än efter julafton.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Längtar du efter julafton?

har 2 prov o 3 inlämningar i skolan den här veckan, men efter torsdag kommer jag börja bry mig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

vaddå? varför sitter du och grinar över julafton liksom? så jävla löjligt med folk som klagar..

Julafton kommer varje år varesig man gnäller om d eller inte och personligen så tycker jag att julafton bara exicterar som en anledning att käka sig fet och ge bort presenter utan att ha dåligt samvete eller nåt.[zzz]Kan likagärna fira jul idag,som vilken annan dag som helst.[rolleyes]Så varför oroa sig över den när d är som vilken vardag som helst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

vaddå? varför sitter du och grinar över julafton liksom? så jävla löjligt med folk som klagar..

Jag tycker om att klaga. Patetiskt med folk som klagar folk som klagar.

lilasmet:

om det kommer att bli så jobbigt så gör något åt det då!

Finns ingenting att göra tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

personligen så tycker jag att julafton bara exicterar som en anledning att käka sig fet och ge bort presenter utan att ha dåligt samvete eller nåt

SANT!

Tözen:

Så varför oroa sig över den när d är som vilken vardag som helst?

ja precis.. förstår inte varför folk hela tiden "ÅH NEJ JULAFTON KOMMER DÖ" det är en dag med massa vidrig mat och godis typ.. kan kanske förstå äsbarnen men övriga, nja [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Finns ingenting att göra tyvärr

Klart det finns du har alltid ett val!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

ja precis.. förstår inte varför folk hela tiden "ÅH NEJ JULAFTON KOMMER DÖ" det är en dag med massa vidrig mat och godis typ.. kan kanske förstå äsbarnen men övriga, nja

Nej,massa god mat dock,enda positiva![bigsmile]Man ska kunna ge bort en present utan anledning vilken dag som helst.[smile]Förra julen satt jag på msn största delen och käka i mitt rum när vi hade släktmiddag,så den är inte direkt speciell nånstans,+d är min sista jul med julklappar för jag är 18.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Klart det finns du har alltid ett val!

Nej det har jag inte

martin312:

har 2 prov o 3 inlämningar i skolan den här veckan, men efter torsdag kommer jag börja bry mig

Lycka till!

Tözen:

Så varför oroa sig över den när d är som vilken vardag som helst?

Är inte vilken dag som helst

Fram med våffeljärnet tjåckis


   
SvaraCitera