Aviseringar
Rensa alla

Juldjur 2013 (tävling)


Bell
 Bell

S3ON: Vad myyyysigt!

Jag vet! Jag har bara mysiga idéer Söt Neee, har inte somnat än, men snart! Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: Härskare Bell bestämmer att deadline är den 20 december och att vinnaren presenteras den 23 december!! Så på julafton vaknar vi upp och kan fira jul med Årets juldjur 2013! *skriker som en upphetsad, ung programledare som uppenbarligen missuppfattat mikrofonens funktion*

Haha mer berättelser! Mycket glad

Ska den hålla på så länge dock? Förvånad känns som den kommer dö om några dagar men kan ju försöka 🙂

Blivande_japan: denna är och kmmr alltid å va d1 bästa

Hahahaha!! Den lär vara högt rankad hos mig när slutet närmar sig.


   
SvaraCitera

Cool

patrick bateman: Hahahaha!! Den lär vara högt rankad hos mig när slutet närmar sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Jag vet! Jag har bara mysiga idéer Söt Neee, har inte somnat än, men snart! Rodnar

Sov nu så du orkar upp imåååååån!!! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
Cool

🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: känns som den kommer dö om några dagar men kan ju försöka 🙂

Du får göra som storchen begriper du väl? eller typ nedräkning, dagar kvar till deadline.. Cool 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

patrick bateman: Haha mer berättelser!

Rodnar 

patrick bateman: Ska den hålla på så länge dock?  känns som den kommer dö om några dagar men kan ju försöka 🙂

Mm, sant.. du får bestämma datum! Party (vi får dock inte utåt sett se ut att vara såhär oense, inte bra för vårt juryrykte Icke!Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Du får göra som storchen begriper du väl? eller typ nedräkning, dagar kvar till deadline..

Aaah! Igen med dessa fantastiska lösningar. Du har varit magisk på sistone Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Rodnar 

Mm, sant.. du får bestämma datum! Party (vi får dock inte utåt sett se ut att vara såhär oense, inte bra för vårt juryrykte Icke!Blink

Söt

Haha jag vet! Funderade på att skicka pm angående det faktiskt men kändes överdrivet Rodnar vi håller oss till ditt datum då iaf! Vi får hålla tråden igen. Typ vid advent, lucia, första snön, julkalendern osv så väcker man den till liv 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Aaah! Igen med dessa fantastiska lösningar. Du har varit magisk på sistone Rodnar

Äsch då... det var väl inget Rodnar


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

S3ON: Äsch då... det var väl inget

Ni två då! HjärtaSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Ni två då! HjärtaSöt

Skulle inte du sova? Arg

Skoja, du är också jättefin, gullesnutt! HjärtaRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Äsch då... det var väl inget

Jodå! Rodnar små klockrena lösningar betyder mycket Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Jodå! Rodnar små klockrena lösningar betyder mycket Söt

Men stör mig lite på storchens tråd. LedsenRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Men stör mig lite på storchens tråd.

Haha vilken tråd är det ens? Ser den ibland men pallar aldrig trycka på den.


   
SvaraCitera