Aviseringar
Rensa alla

Juleklappstips!!


Ämnesstartare

Achatina:

Jag gör bara egna julklappar [no-no]

Jasså? Det förändrar ju allt, såna ska ju vara klara minst 2 år i förväg[crazy][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jasså? Det förändrar ju allt, såna ska ju vara klara minst 2 år i förväg[crazy][no-no]

Inte om det är en mössa [no-no] de tar bara en vecka att sticka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Inte om det är en mössa [no-no] de tar bara en vecka att sticka

Hemmagjorda presenter måste alltid vara klara minst två år i förväg för att försäkra sig om dess hållbarhet[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men sluta vara OT, diskutera endast denna fina juleklapp i denna juleklappstråd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag funderar lite på om man hade kunnat använda dem som sådana där... Pungskydd [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Jag funderar lite på om man hade kunnat använda dem som sådana där... Pungskydd

ett fack för varje kula liksom!
olika storlekar också :ppp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men sluta vara OT

Är något tråkigt är det lätt att bli OT[no-no] Denna julklapp är iofs rätt så komisk[bigsmile] inte det minsta fin, eller vissa skulle rent av tycka att den är kränkande, men komisk var den iafl[smile]

Achatina:

Jag funderar lite på om man hade kunnat använda dem som sådana där... Pungskydd

enhimmelskdrog:

ett fack för varje kula liksom!

Ja, fast... då skulle man helt plötsligt se ut som en tjej/kvinna, iallafall i dom nedre regionerna... tror jag... E la bättre o använda riktigt pungskydd istället?

Alternativt är nog detta en bra skämtpresent för tjejer (SPECIELLT feminister[bigsmile]) att ge till killar[bigsmile][y]

Inte Gugge:

Men vad elakt mot de killar med bullfittefetish!

Bullfitta är inget att leka med, det är ju det värsta en glutenallergiker kan råka ut för[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Denna julklapp är iofs rätt så komisk[bigsmile] inte det minsta fin, eller vissa skulle rent av tycka att den är kränkande, men komisk var den iafl[smile]

Detta julklappstips är bra. Och kränkande tror jag nog inte att någon kan se det som, snarare obscent. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Och kränkande tror jag nog inte att någon kan se det som

Människor kan se allt MÖJLIGT som kränkande[bigsmile]

Okej, just detta forum kanske är lite fel ställe, det går liksom bara ut till ungdomar i sverige - men jag slår vad om vad som helst att det finns massa personer där ute i världen (säkert i sverige också[smile]) som skulle tycka att detta är väldigt kränkande mot en viss grupp människor. Fråga mig bara inte vilken grupp eller vilka grupper det skulle vara, för det har jag ingen aning om[crazy]

Fast nä... nej jag tycker inte att detta är ett bra julklappstips. Däremot är detta som sagt ett SUVERÄNT skämtpresenttips... fast... skämtsaker brukar man väl inte ge bort som julklappar... eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Människor kan se allt MÖJLIGT som kränkande[bigsmile]

Nu känns det som att du behöver slå upp "kränkande". I denna tråd pekas inte någon ut, och tvivlar på att alla med fitta blir upprörda av någonting sådant här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

I denna tråd pekas inte någon ut

Som jag påpekade så tror jag inte att det gäller just detta forum (för liten grupp människor), men jo, det finns konstigt nog människor ute i världen som känner sig kränkta av allt möjligt, och ja, jag menar kränkta. Så nej, det är tyvärr inte jag som behöver slå upp ordet, utan ack så många andra[rolleyes]

Jag menar, tänk efter och minns lite, hur många gånger har du inte sett nån på tv eller läst nåt i tidningen om nån som sagt "jag känner mig så fruktansvärt kränkt" och du tänkte "hur kan man känna sig kränkt av nåt sånt?".

Folk känner sig kränkta av diverse obegripliga saker[shake][bigsmile]

Och iom att denna julklapp är aningen ovanlig så... for tankarna direkt till dom människorna[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag menar, tänk efter och minns lite, hur många gånger har du inte sett nån på tv eller läst nåt i tidningen om nån som sagt "jag känner mig så fruktansvärt kränkt" och du tänkte "hur kan man känna sig kränkt av nåt sånt?".

Fast detta är inte samma sak.


   
SvaraCitera

HAHAHAHAH vadfan [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fast detta är inte samma sak.

Jo, eller nja... jag kom ju på det i efterhand att detta forum är alldeles för litet för att ha dom grupper människor som kan känna sig kränkta av allt möjligt - vilket jag påpekade i efterhand.

Men annars är detta samma sak. Hade denna dykt upp i TV hade det blivit ett rama-skri, och folk som känt sig "kränkta" och mått dåligt av denna "produkt" hade hört av sig till media.

Så på sätt o vis är det samma sak... om du förstår vad jag menar[crazy]

Kan man nu tycka att namnet på en glass är kränkande så[confused]


   
SvaraCitera