Aviseringar
Rensa alla

Julforumet


Ämnesstartare

Hovnarren:

Tycker också det är rasistiskt pga att så många tycker man ska fira jesu födelse, det är inte normaaaalt och jesus föddes inte ens på julafton och kristendomen har inget med jul att göra.

Sluta sura nu, man får ju julklappar. Ska få en dator, *vet ej om detta*.


   
SvaraCitera

Ja, rimligtvis borde det öppnas, det är ju första advent imorgon.

För övrigt vore det ack så underbart om det kunde finnas en "gilla"-funktion på UM, då ej länkad till Facebook, utan endast så att folk kunde "gilla" och på så vis instämma i ett inlägg istället för att citera posten utan att lägga till något själv. Jobbiga forumplatstagarinlägg kunde undvikas. Synd att det säkerligen ej är möjligt att genomföra, gnhn. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

var du tvungen att citera mig, jude?

Känner mig alltid manad att citera dig när jag ser dig skriva. [blush]

Idoufe:

Sluta sura nu, man får ju julklappar. Ska få en dator, *vet ej om detta*.

Jag surar varje jul med anledning av detta! Men ok, ska försöka undvika och tänka på julklappar och pengar och att jag fyller år i december osv. istället så kanske jag mår bättre och slipper vara bitter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Jag surar varje jul med anledning av detta! Men ok, ska försöka undvika och tänka på julklappar och pengar och att jag fyller år i december osv. istället så kanske jag mår bättre och slipper vara bitter.

Jaa, gillar ej julafton, men gillar det omkring osv.


   
SvaraCitera
Åtta

Vad fan ska man diskutera i ett julforum (minns inte ens att vi haft något)? Hur som helst är det issen ni ska gnälla på. Jag har inte sådana superkrafter att jag kan skapa nya forum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar julen, det är fan fortfarande november... tomten är farlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Vad fan ska man diskutera i ett julforum (minns inte ens att vi haft något)?

Nu äre du som är bitter, man kan diskutera:

Julmust
Julmat
Julklappar
Juldekoration
Julgranar
Julhat
Julsjälvmord
Julknark


   
SvaraCitera

mediakatt:

Visste inte ens att vi hade ett julforum, men instämmer.

S3ON:

Dom borde skapa ett jultema till UM!

Tycker alla ska lägga till en tomteluva på sin avatar [bigsmile]


   
SvaraCitera
Åtta

RadioAktivMakaron:

Tycker alla ska lägga till en tomteluva på sin avatar

Det gör vi ju varje år. Jag har redan min färdig.


   
SvaraCitera

Åtta:

Det gör vi ju varje år. Jag har redan min färdig.

Jaha, okej. Tror inte jag har hängt här nån jul, så har inte riktigt hängt med [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Vad fan ska man diskutera i ett julforum (minns inte ens att vi haft något)?

[cry] Varje år finns det, jag fick min första klistrade tråd där, den handlade om julklappsrim-tips [blush] Den fick till och med ligga högst upp, under "just nu" delen! [blush]

Folk skapade trådar där de bad hjälp om julklappstips, bra jullåtar och annat mysigt som har med julen och göra! Recept på pepparkakor och långa diskussioner om den bästa julmusten!

Men ja, den forumdelen har funnits, så det borde ju bara vara att göra den aktiv igen? Om den inte blivit helt raderad, men... så får man ju inte göra [cry]

Fast ja, du kanske inte kan göra sådant, så... jag citerar hit issen igen [blush]

Issen:

.


   
SvaraCitera
Åtta

Baader_Meinhof:

den handlade om julklappsrim-tips

Det minns jag, men jag minns inte att det fanns något speciellt julforum. Men men, Issen får ta och snickra ihop ett!

EDIT: Hittade det nu. "Nu är det jul igen" hette det. Kan tyvärr inte aktivera det, så vi får allt vänta på Issen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Hittade det nu.

Fint, jag började tro att jag bara hade inbillat mig att det fanns ett julforum [bigsmile]

Åtta:

Kan tyvärr inte aktivera det, så vi får allt vänta på Issen.

Aah, okej [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Baader_Meinhof:

Varje år finns det, jag fick min första klistrade tråd där, den handlade om julklappsrim-tips Den fick till och med ligga högst upp, under "just nu" delen!

Kommer ihåg!!!


   
SvaraCitera

Åtta:

Vad fan ska man diskutera i ett julforum (minns inte ens att vi haft något)? Hur som helst är det issen ni ska gnälla på. Jag har inte sådana superkrafter att jag kan skapa nya forum.

alkoholism och övergrepp


   
SvaraCitera