Aviseringar
Rensa alla

Julkalendern


Ämnesstartare

qc59p8v


   
Citera
Ämnesstartare

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO stavade fel


   
SvaraCitera
mynona

Jag tror nätt och jämt att jag såg på julkaledern som barn


   
SvaraCitera
KSENIA

SKA SE FÖRSTA AVSNITTET IDAG TROR JAG OCH SEN KAN JAG SVARA PÅ DENNA FRÅGA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:
SKA SE FÖRSTA AVSNITTET IDAG TROR JAG OCH SEN KAN JAG SVARA PÅ DENNA FRÅGA!

VET DU VAD ÅRETS HANDLAR OM? JAG HAR HELT UNDGÅTT ATT VETA OCH SÅ HAR DET FORTSATT

mynona:
Jag tror nätt och jämt att jag såg på julkaledern som barn

Så o-barnigt av dig.. jag hade alltid papperskalendern också. Minns att det i början var så svårt att inte öppna allihop på en gång.


   
SvaraCitera
KSENIA

isola: VET DU VAD ÅRETS HANDLAR OM? JAG HAR HELT UNDGÅTT ATT VETA OCH SÅ HAR DET FORTSATT

1 TJEJ SOM FLYTTAR IN TILL SIN FARMOS MUSEUM LR NÅGOT OCH DÄR HITTAR HON 1 STENÅLDERSFAMILJ HAHA VET EJ MER ÄN SÅ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

1 TJEJ SOM FLYTTAR IN TILL SIN FARMOS MUSEUM LR NÅGOT OCH DÄR HITTAR HON 1 STENÅLDERSFAMILJ HAHA VET EJ MER ÄN SÅ

DET LÅTER JU LITE ROLIGT


   
SvaraCitera
KSENIA

isola:

DET LÅTER JU LITE ROLIGT

JA, JULKALENDRARNA DE SENASTE (SÄKERT 10 LR FLER) ÅREN HAR INTE VERKAT SÅ INTRESSANTA ATT JAG ENS TÄNKT TANKEN ATT KOLLA PÅ 1 AVSNITT. MEN NU JÄVLAR!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

JA, JULKALENDRARNA DE SENASTE (SÄKERT 10 LR FLER) ÅREN HAR INTE VERKAT SÅ INTRESSANTA ATT JAG ENS TÄNKT TANKEN ATT KOLLA PÅ 1 AVSNITT. MEN NU JÄVLAR!

ÅTERKOM MED RECSENSON!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, tittar ba på al jazeera


   
SvaraCitera
mynona

isola: Så o-barnigt av dig.. jag hade alltid papperskalendern också. Minns att det i början var så svårt att inte öppna allihop på en gång.

Papperskalendern hade jag däremot varenda år som barn och mamma köper den nog fortfarande. Ibland hade den chokladgodis i luckorna och dåg brukade jag försiktigt öppna luckorna i förväg och sedan sätta fast dem igen så de inte såg ut att ha blivit öppnade. Julkalendern brukade stå på och skvala på TV:n även om ingen såg den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Nej

Känns som att jag blev för gammal för julkalendern för cirka 10-11 år sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Papperskalendern hade jag däremot varenda år som barn och mamma köper den nog fortfarande. Ibland hade den chokladgodis i luckorna och dåg brukade jag försiktigt öppna luckorna i förväg och sedan sätta fast dem igen så de inte såg ut att ha blivit öppnade. Julkalendern brukade stå på och skvala på TV:n även om ingen såg den.

men då var det ej kalendern som hörde ihop med tv-/radioprogrammet!
ville alltid ha en chokladkalender men jag var  laktosintolerant och dessutom var det bara gammal lågkvalitetschoklad som fraktats illa i sådana, sa min morsa. så jag fick aldrig någon chokladkalender 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Nej, tittar ba på al jazeera

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

lol

You heard it


   
SvaraCitera