Aviseringar
Rensa alla

Julklapp till pojkvän?


Ämnesstartare

Jag undrar vad man kan ge till sin pojkvän i julklapp som visar hur mycket man älskar han.
Jag vill inte ge han ett armband eller något sånt . Jag vill att han ska minnas det jag ger honom. Men mina ideer är slut och pengar har jag inte så jättegott om.

Några ideer ?


   
Citera
Ämnesstartare

Köp inte,han kommer ändå dumpa dig.


   
SvaraCitera

Du känner ju honom, vet vad han tycker om och vad han är intresserad av. Helt omöjligt för oss att säga något bra. Om du tänker efter kommer du att komma på något.

Jag vet ju exakt vad jag ska köpa till min kille varje år,, inga problem alls, eftersom jag känner honom [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

barbara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det är klart att jag måste göra något som jag gillar , och nej ni känner honom inte men det finns konkreta förslag som man kan göra om så han gillar dom , inte sant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fick i alla fall idén om att köpa den fula jackan som min pojkvän ville ha och skriva "Älskar dig hur du än ser ut"... Fast den var för dyr.


   
SvaraCitera
smisk

Köp inget. Ge ett presentkort på 55 pussar eller nåt

Tözen:

Köp inte,han kommer ändå dumpa dig.

så sant, så sant [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

så sant, så sant[love]

Så köp inte nåt till mig i julklapp smisk,jag kommer dumpa dig hårt dan efter,fast dock efter jag sexat dig,din syster/bror och snott alla dina pengar.[smile]


   
SvaraCitera

cassandramedc:

Några ideer ?

Nej. Jag vill själv inte ha några julklappar eller födelsedagspresenter, och om jag ändå får det så blir jag tvingad att köpa något dyrare och finare till mitt hjärtas dam.


   
SvaraCitera

En trekant, den kommer han inte glömma i första taget.


   
SvaraCitera

Ritinkin:

En trekant

Med två snygga tjejer medans hans flickvän lagar mat.


   
SvaraCitera

Gryphon:

Med två snygga tjejer medans hans flickvän lagar mat.

Precis, det om något är kärlek.


   
SvaraCitera

Ritinkin:

Precis, det om något är kärlek.

Tja, det är ju en annorlunda julklapp iallafall 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va roliga ni är -- noot


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera