Aviseringar
Rensa alla

Julklapp till pojkvän!!


City Mormor:

ja, det enda tjockisen har önskat sig är chips, och det får han inte!

Why?[cry] Ge pojkstackarn chips!


   
SvaraCitera

AndyH:

Killar är ganska ointresserade av romantiskt skit, vi låssas bara för att göra tjejer glada.

Oh no you didn´t! [surprised]

OnT: Ge honom en slips med tomtar på.


   
SvaraCitera

AndyH:

Konsertbiljetter med hans favvoband.


   
SvaraCitera

Jag hatar att ge presenter till folk när jag måste. Som födelsedagar och denna förbannade julafton.

Så jag och min flickvän bestämde oss för att inte ge varandra några julklappar, och fan ta henne om hon bryter mot det och ger mig något ändå. Jag måste köpa något fint och slå in, just in case.


   
SvaraCitera

Vita lakan.

Gryphon:

Så jag och min flickvän bestämde oss för att inte ge varandra några julklappar, och fan ta henne om hon bryter mot det och ger mig något ändå.

Jag råkade skrika ut "dumhuvud" när mitt ex kom fram med smycken för 800 kronor fastän vi hade kommit överens om att inte köpa något. Fint att jag inte riktigt kände den delen av hans familj då.


   
SvaraCitera

Jag har framkallat typ 100 bilder som jag hade digitalt plus köpt ett fotoalbum till min pojkvän [smile]


   
SvaraCitera

6.


   
SvaraCitera

oskulden


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

oskulden

om hon nu har den kvar ja [wink]


   
SvaraCitera

City Mormor:

ja, det enda tjockisen har önskat sig är chips, och det får han inte!

åh det ska jag önska mig [love]


   
SvaraCitera

City Mormor:

har samma problem [sad]


   
SvaraCitera

kallprat:

Why?

vill ej ha 1 fet pojke ju[no-no]


   
SvaraCitera

City Mormor:

vill ej ha 1 fet pojke ju[no-no]

Nypa fettet! 😀


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jag råkade skrika ut "dumhuvud" när mitt ex kom fram med smycken för 800 kronor fastän vi hade kommit överens om att inte köpa något.

Jag måste ju köpa något tramsigt fint till henne. Smycken funkar alltid till flickor, synd att hon aldrig använder det.

Jag kanske ska sluta skriva mina planer här på um, kom precis på att hon kan läsa allting jag skriver.

Men jag ska köpa något dyrt, typ 2500 spänn, bara för att vara på den säkra sidan.


   
SvaraCitera

Gryphon:

Men jag ska köpa något dyrt, typ 2500 spänn, bara för att vara på den säkra sidan.

Så ni har ändrat er, menar du?


   
SvaraCitera