Aviseringar
Rensa alla

Julklapp till pojkvännen


Ämnesstartare

Hej! Snart är det jul och jag har gripits av panik vad ska man köpa till sin pojkvän? Vi har varit tillsammans i några månader och jag gillar verkligen han och vill köpa nått som han verkligen blir glad över. Han är 18år

Några av hans intressen är: xbox spel, LoL och att gymma.

Har tänkt på att kanske köpa en parfym vet ni nån som luktar gott isåfall?

En annan sak jag tänkt på är att köpa en porr tidning typ Slitz och i tidningen klistra in lite porriga bilder på mig. Men vill ha en "riktig" present också.

Det får inte heller kosta mer än 500kr då jag är väldigt fattig 😉

Har ni några förslag? :))


   
Citera

sockersmet:

En annan sak jag tänkt på är att köpa en porr tidning typ Slitz och i tidningen klistra in lite porriga bilder på mig. Men vill ha en "riktig" present också.

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

??


   
SvaraCitera

sockersmet:

porr tidning typ Slitz

Slitz är inte porr.. [no-no]


   
SvaraCitera

Ett spel då, kanske?


   
SvaraCitera

Lyfter han så kan nog den här boken vara bra:
http://www.amazon.com/Strength-Life-Legacy-Paul-Carter/dp/0615663524/

Har den inte själv men läser författarens blogg en del och han har en massa vettigt att säga, inte bara om träning utan även om livet i allmänhet. Ska köpa den själv när jag har pengar.

5/3/1 är och Fit (finns bland relaterade produkter) kan också vara bra läsning.


   
SvaraCitera

En fancy middag nånstans!


   
SvaraCitera

Lösfitta kan vara bra att ha ibland när killen är kåt och tjejen är trött [party]


   
SvaraCitera

det är ju fan två månader kvar [censur]


   
SvaraCitera

Helst en upplevelse, inte nåt han kan köpa för 500 spänn


   
SvaraCitera

Skall köpa en kockkniv åt min pojkvän. Din verkar dock vara lite av en annan typ av människa som typ.... Skulle uppskatta slitz-idén...

Fancy headset, nåt totalt meningslöst från typ coolstuff...


   
SvaraCitera
höna

sockersmet:

En annan sak jag tänkt på är att köpa en porr tidning typ Slitz och i tidningen klistra in lite porriga bilder på mig. Men vill ha en "riktig" present också.

haha fan va muppigt dör


   
SvaraCitera

sockersmet:

En annan sak jag tänkt på är att köpa en porr tidning typ Slitz och i tidningen klistra in lite porriga bilder på mig. Men vill ha en "riktig" present också.

HAHA


   
SvaraCitera
Zsasz

Burg:

Helst en upplevelse

sockersmet:

Har ni några förslag?

Trekant


   
SvaraCitera

sockersmet:

En annan sak jag tänkt på är att köpa en porr tidning typ Slitz och i tidningen klistra in lite porriga bilder på mig.

Ditt ansikte över deras ansikten som Charlotte i Sex and the City gjorde, eller hur tänker du? Om bilderna ska vara på dig så behöver du väl inte Slitztidningen tänker jag.


   
SvaraCitera