Aviseringar
Rensa alla

JULKLAPPAR


Ämnesstartare

jag har bara en julklapp klar, och det är till min kära mor. en skitstor låda med juleskum + ett presentkort på massage av något slag. sen tar det stopp.

vad ska ni köpa till nära och kära? 🙂


   
Citera

Inget kan vara mer uppskattat än mat! MAT I STOOOORA MÄNGDER! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Inget kan vara mer uppskattat än mat! MAT I STOOOORA MÄNGDER!

jag tänkte baka till famor, så det är klart förresten 😀


   
SvaraCitera

inget för ingen vill ha något


   
SvaraCitera

puckoboll:

jag tänkte baka till famor, så det är klart förresten 😀

That's not enough! [tired]
Du ska handla in den allra finaste, godaste, och smakrika maten som du kan komma på, sedan ge bort allt, samtidigt som du inser att du hellre velat ha allt för dig själv! (OBS. Gråt gärna när du ger dem maten, det ger större effekt). [y]


   
SvaraCitera

Har inte köpt ett skit än. Borde ta o göra det snart, har bara inte så många idéer om vad jag ska köpa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Du ska handla in den allra finaste, godaste, och smakrika maten som du kan komma på, sedan ge bort allt, s

sakta i backarna, sådan mat köper man inte, den LAGAR man själv![zzz] drf ska jag kämpa med nåt. käääärlek!

Voldo:

Har inte köpt ett skit än. Borde ta o göra det snart, har bara inte så många idéer om vad jag ska köpa.

make that two. tänkte in och hetshandla lite imorgon. har alltid beslutsångest åt helskotta för länge.


   
SvaraCitera
Vision

Det blir billiga klappar för jag har så jävla många att köpa till ;s
Har hittills köpt knasigt litet gosedjur/nyckelknippa, fin choklad, en sjal, strumpor och konstig sak som man kan hänga disktrasor och diskborstar på. Jävlar på söndag är det jul 1 och jag har en massa att köpa till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

fin choklad

ohhh! tack för tipset. det ska jag ge till morfar, han är helt tossig i choklad[cute]


   
SvaraCitera

puckoboll:

sakta i backarna, sådan mat köper man inte, den LAGAR man själv! drf ska jag kämpa med nåt. käääärlek!

Du har fått detta om bakfoten! Varför skulle man laga maten? Är den trasig eller? Höhö [bigsmile]


   
SvaraCitera

Ska sticka till mor och far, bf hehe. Måla en stor tavla år mormor och morfar. Sen ska jag köpa till resten [bigsmile]


   
SvaraCitera
Vision

puckoboll:

ohhh! tack för tipset. det ska jag ge till morfar, han är helt tossig i choklad

Jag är glad att vara till hjälp [cute] Jag ska ge chockladen till mormor [crazy]


   
SvaraCitera
Vision

Skönhetsmiss:

Ska sticka till mor och far, bf hehe. Måla en stor tavla år mormor och morfar.

Åh, jag önskade att jag hade tiden/ kreativiteten att göra något sådant. Det är ju såmycket finare än att bara gått in i en affär och köpt något [sad]


   
SvaraCitera

har köpt kläder till alla och nån vas till mamma. hmm, de önskade sig inget så då blev det kläder..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Du har fått detta om bakfoten! Varför skulle man laga maten? Är den trasig eller? Höhö

ho ho ho

Skönhetsmiss:

Ska sticka till mor och far, bf hehe. Måla en stor tavla år mormor och morfar

tänk om man var så kreativ! funderar på att pyssla med foto, ramar och så till några, time will tell[badgrin]


   
SvaraCitera