Aviseringar
Rensa alla

JULKLAPPAR


puckoboll:

tänk om man var så kreativ! funderar på att pyssla med foto, ramar och så till några, time will tell

Gör de!

Vision:

Åh, jag önskade att jag hade tiden/ kreativiteten att göra något sådant. Det är ju såmycket finare än att bara gått in i en affär och köpt något

Jo jag tycker det är ganska roligt att ge faktiskt. Men hade antagligen inte orkat om det inte var ett intresse [wink]


   
SvaraCitera
Vision

Skönhetsmiss:

Jo jag tycker det är ganska roligt att ge faktiskt. Men hade antagligen inte orkat om det inte var ett intresse [wink]

Jo, jag tycker att det är kul att måla och allt sådant, men det blir så jäkla fult att det bara blir fånigt åt det. [crazy]


   
SvaraCitera

Vision:

Jo, jag tycker att det är kul att måla och allt sådant, men det blir så jäkla fult att det bara blir fånigt åt det.

Haha du får väl träna [y]
Annars tycker jag nog själv att iprincip allt som är välgjort är fint.

Själv målar jag oftast inte "fint", mest konstigt och rätt så abstrakt [cute]


   
SvaraCitera
Vision

Skönhetsmiss:

Själv målar jag oftast inte "fint", mest konstigt och rätt så abstrakt

Enligt mig så är det just det som är fint, men jag förstår vad du menar.


   
SvaraCitera

Vision:

Enligt mig så är det just det som är fint, men jag förstår vad du menar.

Jaså?
Tycker det blir lite mer mystiskt och mysigt så[bigsmile]


   
SvaraCitera
Vision

Skönhetsmiss:

Jaså?
Tycker det blir lite mer mystiskt och mysigt så

Att spegla verkligheten exakt som den ser ut är ju bara så jävla tråkigt. Visst är man duktig och nogrann om man lyckas rita av ett föremål exakt som det ser ut, men i min värld är man inte konstnärlig då.

Det är mycket finare med en tavla man kan fundera kring och analysera. En tavla man kan drömma sig in i. Hehe, låter jättefånig.


   
SvaraCitera

Vision:

Det är mycket finare med en tavla man kan fundera kring och analysera. En tavla man kan drömma sig in i. Hehe, låter jättefånig.

Jo precis. Fast det är mycket svårare att få bra tycker jag[sad]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera