Aviseringar
Rensa alla

Julklapps tips


Ämnesstartare

patrick bateman:

Wurst Hjärta Vackert ord!

Korv på elgigagten...

Exakt, vanligt va! Självklart är det i mataffärer du skall leta, sådana med större sortiment. Alternativt någon butik som enbart inriktar sig på och säljer korv. Finns säkert någon i Sveriges alla "storstäder".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Exakt, vanligt va! Självklart är det i mataffärer du skall leta, sådana med större sortiment. Alternativt någon butik som enbart inriktar sig på och säljer korv. Finns säkert någon i Sveriges alla "storstäder".

Jaha, hahaha! Hm men tänker ju inte åka till en större stad. Får kika här, kanske räcker med typ ölkorv Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


Ännu mer busigheter <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie: Ännu mer busigheter <3

Haha den hade jag velat smaka på!


   
SvaraCitera
höna

Vem ska du köpa till och vad gillar hen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna: Vem ska du köpa till och vad gillar hen?

Till storebror, storasyster, lillebror och en umare pga julklappstråden Galen storebror gillar böcker, sport och kläder som present, storasyster gillar kosmetika och typ te, lillebror gillar musik och umaren vet jag inte 

Fast tips på denne känns fuskigt Galen


   
SvaraCitera
höna

patrick bateman:

Till storebror, storasyster, lillebror och en umare pga julklappstråden Galen storebror gillar böcker, sport och kläder som present, storasyster gillar kosmetika och typ te, lillebror gillar musik och umaren vet jag inte 

Fast tips på denne känns fuskigt Galen

Till di  syster skulle jag köpen fin teburk och något gott löste alternativt presentkort på sminkbutik men det är tråkigt. Finns fina teburkar med asiatiska motiv som ialf jag tycker e asfina. Till storebrodern skulle jag köpa en bok då eller kanske nåt klädesplagg som är hans stil, typ halsduk eller tshirt, handskar eller något som inte är för dyrt. Till lillebrorsan kanske nåt presentkort på musikaffär eller att gå på nån konsert om det inte är för dyrt. Jag ska bjuda ena lillebrorsan på cosmonova och till den äldsta lillebrorsan har jag köpt per morbergs kokbok om husmanskost. 
Umaren skiter jag i hehe... 
Längsta jag skrivit på um på aslänge! Känn dig hedrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp bodylotion mm, finns på ex H&M eller Lindex - nu har dom inne beyonce kit, one direction, justin bieber mm. Eller köp en neccesär och köp till kle nagellack, bodylotion, ansiktsmask mm o lägg i 🙂  gör aamma till din storebror fast killartiklar då 🙂 vem vill inte ha ren hygien?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna: Till di  syster skulle jag köpen fin teburk och något gott löste alternativt presentkort på sminkbutik men det är tråkigt. Finns fina teburkar med asiatiska motiv som ialf jag tycker e asfina. Till storebrodern skulle jag köpa en bok då eller kanske nåt klädesplagg som är hans stil, typ halsduk eller tshirt, handskar eller något som inte är för dyrt. Till lillebrorsan kanske nåt presentkort på musikaffär eller att gå på nån konsert om det inte är för dyrt. Jag ska bjuda ena lillebrorsan på cosmonova och till den äldsta lillebrorsan har jag köpt per morbergs kokbok om husmanskost. 
Umaren skiter jag i hehe... 
Längsta jag skrivit på um på aslänge! Känn dig hedrad

Haha tänkte faktiskt säga att det var det längsta jag sett dig skriva på länge, tack Hannah 🙂 

Mm tråkigt med presentkort och hon gillar te så en sån burk med fint motiv kan vara en bra idé! Storebror har faktiskt bett om en halsduk men det är lite mer riskabelt än t.ex. en bok då han läser allt, får se om jag vågar. Haha coolt med cosmonova Galen min lillebror vill se Metallica som kommer till Sverige i maj men det är nog för dyrt... hehe är du med i julklappstråds-listan? Isåfall är det ju busigt att strunta i det Galen


   
SvaraCitera
höna

patrick bateman:

Haha tänkte faktiskt säga att det var det längsta jag sett dig skriva på länge, tack Hannah 🙂 

Mm tråkigt med presentkort och hon gillar te så en sån burk med fint motiv kan vara en bra idé! Storebror har faktiskt bett om en halsduk men det är lite mer riskabelt än t.ex. en bok då han läser allt, får se om jag vågar. Haha coolt med cosmonova Galen min lillebror vill se Metallica som kommer till Sverige i maj men det är nog för dyrt... hehe är du med i julklappstråds-listan? Isåfall är det ju busigt att strunta i det Galen

Kör halsduk då! Om han inte gillar den har man ju alltid öppet köp till långt efter kul på vanliga butiker. Oj ja metallica är nog pissdyrt haha...bio? nej är inte med i julklappstrådslistan. Köp en låtsashundbajs


   
SvaraCitera

om din syster gillar nagellack kan du köpa ngt av dessa:opi-mlcgs-11.jpg?_ex=330x330

d är sånt nagellack som spricker

skitfräsigt!!

patrick bateman: storasyster gillar kosmetika och typ te


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3d3a: köp bodylotion mm, finns på ex H&M eller Lindex - nu har dom inne beyonce kit, one direction, justin bieber mm. Eller köp en neccesär och köp till kle nagellack, bodylotion, ansiktsmask mm o lägg i 🙂  gör aamma till din storebror fast killartiklar då 🙂 vem vill inte ha ren hygien?

Haha tror syrran klarar sig utan Justin Bieber grejs men tack för tipset 🙂 hon gillar sånt.

höna: Kör halsduk då! Om han inte gillar den har man ju alltid öppet köp till långt efter kul på vanliga butiker. Oj ja metallica är nog pissdyrt haha...bio? nej är inte med i julklappstrådslistan. Köp en låtsashundbajs

Haha ja faktiskt, okej ska köra på det! Roligare med nåt spännande 🙂 Mhm skulle tro det, plus åka till Stockholm och sova och skit, nej förfan. Omöjligt. Bio är inte så dumt! Går mycket bra runt jul. Haha bra tips! Lite busigt och kul, mer bustips? Galen

Blivande_japan: d är sånt nagellack som spricker

skitfräsigt!!

Spricker? Coolt. Kan kika om jag hittar det och om det inte är för dyrt Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar korv

patrick bateman:

Den idén var inte så dum. Korv gillar ju alla (typ.) Mycket glad Vart finns sådana att inhandla? 🙂


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Spricker? Coolt. Kan kika om jag hittar det och om det inte är för dyrt Galen

ah man har liksom ett annat nagellack under, som på bilden där de har svart under å sen guld/silver som "spruckit" över

d kostar 99 kr på d1a sidan:

http://www.nordicfeel.se/makeup/naglar/opi-silver-shatter-11822


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Jag hatar korv

Hahaha jag gjorde mitt (typ) pga dig faktiskt, var det jag tänkte på då SötRodnar Vet vad du ska få i julklapp då Skadeglädje

Blivande_japan: ah man har liksom ett annat nagellack under, som på bilden där de har svart under å sen guld/silver som "spruckit" över

d kostar 99 kr på d1a sidan:

http://www.nordicfeel.se/makeup/naglar/opi-silver-shatter-11822

Haha coolt, det kanske hon gillar. Bra pris med! Tack för tipset 🙂


   
SvaraCitera