Aviseringar
Rensa alla

Julklappsköp


frukt

börjat planera en del iaf
har asnajs på g till chipsreklam Skadeglädje


   
SvaraCitera

mens: köper vissa symboliska grejer men kul att köpa lite personliga saker också. får dåligt samvete om någon köper något fint till mig så har jag ej råd att köpa ngt lika fint tillbaka. uhu sådan kommersialism.

Det är väl just den här köphysterien jag är emot. Jag brukar ibland gå ut och sätta mig på ett fik mitt i ett stort köpcentrum dagarna innan jul och bara titta på folk som stressar omkring med så mycket kassar, klappar och paket i händerna så man kan tro att de köpt julklappar till halva landets medborgare.

Men även jag kommer kanske i andra tankar och byter ut den först nämnda chokladkartongen mot någon annat.


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

S3ON:
För lite julkänsla ute för det, de har inte satt upp nå ljuslyktor lr ngt på stan ännu, vad fan e problemet? :$ 

Det känns ju ändå lite skönt, tiden går så jävla fort ändå. Dock mysigt med en massa juldekorationer såklart. Även om där finns en ond baktanke.

stoner:

Det är väl just den här köphysterien jag är emot. Jag brukar ibland gå ut och sätta mig på ett fik mitt i ett stort köpcentrum dagarna innan jul och bara titta på folk som stressar omkring med så mycket kassar, klappar och paket i händerna så man kan tro att de köpt julklappar till halva landets medborgare.

Men även jag kommer kanske i andra tankar och byter ut den först nämnda chokladkartongen mot någon annat.

Mjo och den ekonomiska skillnaden kommer väl att märkas extra tydligt nu i och med alla flyktingar som tillkommit detta år. Hoppas att ingen sover på centralen då iaf. 


   
SvaraCitera

mens: Mjo och den ekonomiska skillnaden kommer väl att märkas extra tydligt nu i och med alla flyktingar som tillkommit detta år.

Muslimerna firar väl inte ens jul.

mens: Hoppas att ingen sover på centralen då iaf.

Det finns säkert något lyxhotell eller lyxig skidsportanläggning att hysa dom på nu när det saknas snö i skidbackarna.


   
SvaraCitera

köper inte julklappar


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

stoner:

Muslimerna firar väl inte ens jul.

Det finns säkert något lyxhotell eller lyxig skidsportanläggning att hysa dom på nu när det saknas snö i skidbackarna.

mens:

Det känns ju ändå lite skönt, tiden går så jävla fort ändå. Dock mysigt med en massa juldekorationer såklart. Även om där finns en ond baktanke.

Mjo och den ekonomiska skillnaden kommer väl att märkas extra tydligt nu i och med alla flyktingar som tillkommit detta år. Hoppas att ingen sover på centralen då iaf. 


   
SvaraCitera

man borde ta o sälja fejkade "gåvo-bevis" för 10 spänn styck eller så

årets julklapp


   
SvaraCitera