Aviseringar
Rensa alla

Julklappstips


Ämnesstartare

Res:
Kör på massageolja + utlovad massage eller något liknande, kan leda till en romantisk stund. Sen kanske ett underklädesset att ha på dig under tiden.

Ska jag se honom ett underklädesset som jag ska ha på mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Kul att få pengar av flickvännen..

vf inte? cigg då. elr koks...


   
SvaraCitera

Carolineelisabeth95: Han älskar musik, all sorts musik men mest metal 🙂 ser så är han en allmänt glad och positiv människa 🙂 hittills känns det som att han är en romantiker.. 🙂

Presentkort på Bengans? Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

vf inte? cigg då. elr koks...

Han är som jag, dricker inte och använder sig inte av tobak eller droger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monokromt:

Presentkort på Bengans? Glad

Nja... musik laddar man ju ner 🙂


   
SvaraCitera

linköping är en stad med många mindre band som ofta har spelningar på typ L'orient. försök hålla koll vem som spelar när och var och ge honom (bland annat) en "biljett" dit?


   
SvaraCitera

så kan ni ju kombinera det med typ öh middag nånstans innan/efter


   
SvaraCitera

inser att det här låter sjukt tråkigt


   
SvaraCitera

annars kolla liveit? 


   
SvaraCitera
reben

gör 1 fotoalbum med er history gjorde de 1 gång han började böla asmkt trodde han blev besviken över min fattiga present men han blev jätte glad.


   
SvaraCitera

Köp Spotify Premium till honom. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:
tuttar 

ditt bästa jag:
pengar

alltså pengar att skaffa ett par tits för mvh humorn

en upplevelsegrej kan väl vara kul. konsertbiljetter, middag någonstans och där får han en liten present, en helg bara ni två på din familjs sommarställe (du verkar komma från en sommarställefamilj vilket ej är fel pga lilla jag växte också upp med ett sommarhus vid vattnet det var fint men vattnet var alltid kallt) där han får en liten present


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
köp 1 svensk flagga

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
gör 1 fotoalbum med er history gjorde de 1 gång han började böla asmkt trodde han blev besviken över min fattiga present men han blev jätte glad.

har inte tid 🙁

Monokromt:
Köp Spotify Premium till honom. Glad

det har han redan :/ annars hade det varit bra!

isola:

alltså pengar att skaffa ett par tits för mvh humorn

en upplevelsegrej kan väl vara kul. konsertbiljetter, middag någonstans och där får han en liten present, en helg bara ni två på din familjs sommarställe (du verkar komma från en sommarställefamilj vilket ej är fel pga lilla jag växte också upp med ett sommarhus vid vattnet det var fint men vattnet var alltid kallt) där han får en liten present

Har inget...vi ska dock köpa ett på Mallorca, men känns lite fult att ba "aa vi kan åka till mitt framtida sommarhus på mallis" 😛


   
SvaraCitera