Aviseringar
Rensa alla

Julklappstips


Ämnesstartare

Hej!

Behöver tips till vad man kan köpa till en 16-årig tjej i julklapp. Mellan 500-800kr ungefär. 


   
Citera
mens
 mens

beror väl på vad hon gillar??? 


   
SvaraCitera
mens
 mens

om det ska vara random opersonlig grej så köp ett presentkort ngn presentförpackning bodylotion lr ngt


   
SvaraCitera

En elektrisk filt. 


   
SvaraCitera

Jag ska köpa presentkort till min flickvän på nån smink butik . Så får hon plocka själv än att jag köper sånt . 
Smycken går ju alltid hem .


   
SvaraCitera

Smink, smycken, kläder (inte bh), presentkort, något som ä relaterat till hennes eventuella hobby....


   
SvaraCitera

Det beror nog på vilken relation ni har och vad hon tycker om. Du kanske kan försöka få reda på vad hon behöver och önskar sig? Själv hade jag blivit glad för något mer personligt - det behöver inte vara dyrt eller så för att betyda något!


   
SvaraCitera

adaq: inte bh

Men trosor går braBlink


   
SvaraCitera

En klockradio från Sony 


   
SvaraCitera

Ett begagnat GameBoy Colour + 3 spel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har försökt fråga vad hon önskar sig men då säger hon bara "vet inte" eller "överraska mig".

Jag är ute efter något typ "kit" eller något så om någon av er vet något populärt kit, kan var vad som. Men vill ha specifika tips, helst med länk till vart man kan köpa det.


   
SvaraCitera

Saile1337:
Jag har försökt fråga vad hon önskar sig men då säger hon bara "vet inte" eller "överraska mig".

Jag är ute efter något typ "kit" eller något så om någon av er vet något populärt kit, kan var vad som. Men vill ha specifika tips, helst med länk till vart man kan köpa det.

Då blir det kanske lite svårt.. Nu vet jag ju inte hur hon är som person eller vad hon tycker om, men hudvård och sånt brukar oftast uppskattas. Här är några kit iallafall:
http://eleven.se/set-boxar-g948.html
Hoppas du hittar något 🙂


   
SvaraCitera

Saile1337:
Jag har försökt fråga vad hon önskar sig men då säger hon bara "vet inte" eller "överraska mig".

Jag är ute efter något typ "kit" eller något så om någon av er vet något populärt kit, kan var vad som. Men vill ha specifika tips, helst med länk till vart man kan köpa det.

Body shop säljer kit med tvål, skrubb, bodylotion mm. Annars säljer ju Lush kit med badgrejer men annars gå en badbomb (från lush) och ett presentkort hem! 


   
SvaraCitera