Aviseringar
Rensa alla

Julklappstips.


Ämnesstartare

Hej! Jag är en tjej på 14 år och fyller snart år & sedan är det även snart julafton. Men jag vet inte vad jag önskar mig, så jag behöver tips! Vad önskar ni er? 

Sedan vad ska ni ge eran mamma & pappa?


   
Citera

Kläder kanske? Sjukt tråkigt men det enda jag kommer på.  Själv så önskar jag mig absolut ingentingMycket glad


   
SvaraCitera

Köp blommor kläder eller något sånt Själv ska jag ge mina föräldrar var sin pappersbit där det står Vi ska tillbaks till USA igen


   
SvaraCitera

Några sköna/bra hörlurar till mobilen eller datorn för att lyssna på musik och annat?


   
SvaraCitera

Jag önskade mig till exempel pengar, smink kläder. Jag brukar ge mina föräldrar böcker och min mamma brukar typ få något smycke eller något


   
SvaraCitera

jag bjuder mina föräldrar på lyx middag inne i stan


   
SvaraCitera

Jag ha en keps på önskelistan, 160kr, man är ju kreativ vettä


   
SvaraCitera
Maya
 Maya

jag har ju önskat mig kläder, örhänge, pennor och kåpor till moppen, men nu kanske du inte får lov att åka moppe än så det kanske inte hjälper.

Men till min mamma ska jag köpa en liten staty häst som hon har kollat på för att hon älskar hästar. men om dina föräldrar gillar något djur eller något i den stilen så kan du ju köpa en staty av den kanske i porslin. Eller följ med dem till en affär och se vad dem verkar intresserade av, leka sherlock holmesGalen.


   
SvaraCitera

IPad till föräldrarna leksaker till barnen, bodyshop till gf


   
SvaraCitera

Jag har önskat mig kläder, smink o parfymer.


   
SvaraCitera

Jag har önskat mig en pläd


   
SvaraCitera