Aviseringar
Rensa alla

Jullovet.


Ämnesstartare

patrick bateman:

Borlänge! Varför är alla från Dalarna? Mycket glad Orättvist 🙁 Vattenland låtar mysigt dock Rodnar

Fast nu är det ju faktiskt så att jag bara bor här, kommer egentligen från Motala så är östgöteSöt ja, skitkul där, får se.med tjejorna om vi kanske ska dit.eller om vi kör.på filmkvällTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: Fast nu är det ju faktiskt så att jag bara bor här, kommer egentligen från Motala så är östgöte

Haha coolt det med Tumme upp men ändå orättvist att bara få bo där liksom! Mycket glad
Gör båda!! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha coolt det med Tumme upp men ändå orättvist att bara få bo där liksom! Mycket glad

Haha, Jo mysigt att bo i midsommarmeka, bara det att jag bor i en liten håla där det är 2 mil(!) till närmaste stad... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: Haha, Jo mysigt att bo i midsommarmeka, bara det att jag bor i en liten håla där det är 2 mil(!) till närmaste stad...

Ja! Hjärta Hehe det låter ju lite mer sugit men ah Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Ja! Hjärta Hehe det låter ju lite mer sugit men ah Galen

Det suger sjukt mycke, fast får väll se det på den ljusa sidan.. Om det finns någonRullar ögonen


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

patrick bateman:

Oj, jo isåfall är det ju segt 🙁 Går det inte gå i skola eller jobba eller så? 🙁

klart det går... Om det gick att få ett jobb. Klarade inte av högskolan... omöjligt att få godkänt för mig. Men sånt e liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: Det suger sjukt mycke, fast får väll se det på den ljusa sidan.. Om det finns någon

Haha finns alltid någon! Mysigt, fint, öde, tomt om det är bra Galen Men ah, finns säkert nåt 🙂

NEMI: klart det går... Om det gick att få ett jobb. Klarade inte av högskolan... omöjligt att få godkänt för mig. Men sånt e liv

Ja jobbigt att få jobb :/ Hm. Ah jag vet inte. Hoppas det löser sig iaf 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad vill du göra som blir svårt? 🙂 jag vet inte vad jag ska göra..är lite impulsiv så jag kommer nog på något iaf ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: vad vill du göra som blir svårt? 🙂 jag vet inte vad jag ska göra..är lite impulsiv så jag kommer nog på något iaf ^^

Haha Rodnar Glömde typ det. Fast vet nästan inte om jag vågar säga för man vet aldrig vem som tittar RodnarFörvånad Kan bli obekvämt. Kan berätta i pm om du vill detta med, hehe Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha Rodnar Glömde typ det. Fast vet nästan inte om jag vågar säga för man vet aldrig vem som tittar RodnarFörvånad Kan bli obekvämt. Kan berätta i pm om du vill detta med, hehe Mycket glad

Jag är också nyfiken!.tell me 2!

patrick bateman:

Haha finns alltid någon! Mysigt, fint, öde, tomt om det är bra Galen Men ah, finns säkert nåt 🙂

Ja jobbigt att få jobb :/ Hm. Ah jag vet inte. Hoppas det löser sig iaf 🙂

Jo, klart det finns, trivs faktiskt rätt bra här. Bara irriterande med att man måste åka kollektivt överall. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha Rodnar Glömde typ det. Fast vet nästan inte om jag vågar säga för man vet aldrig vem som tittar RodnarFörvånad Kan bli obekvämt. Kan berätta i pm om du vill detta med, hehe Mycket glad

hehehehehe okej, berätta i PM du 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: impulsiv

Glömde säga att det är en väldigt bra egenskap! Mycket glad

elise999: Jag är också nyfiken!.tell me 2!

Nu blev det typ jobbigt! Hehe, okej men i pm då Mycket glad

elise999: Jo, klart det finns, trivs faktiskt rätt bra här. Bara irriterande med att man måste åka kollektivt överall.

Gott! 🙂 Ja fyfan, det vill jag inte ens tänka mig hur det är. Jobbigt bara här och då borde det vara ännu värre för dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: hehehehehe okej, berätta i PM du 😉

Hehe kommer! BlinkRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Glömde säga att det är en väldigt bra egenskap! Mycket glad

Nu blev det typ jobbigt! Hehe, okej men i pm då Mycket glad

Gott! 🙂 Ja fyfan, det vill jag inte ens tänka mig hur det är. Jobbigt bara här och då borde det vara ännu värre för dig. 

Det är hemsktGråter gråter blod varje morgon, tur att skolan betalar alltGlatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt jullov börjar nästa fredag, då ska jag spela och kolla anime


   
SvaraCitera