Aviseringar
Rensa alla

Jungman löser alla dina problem


Ämnesstartare

Little Richard:

okej wow.. låter typ asjobbigt 
borde väl gå att operera? 

läkarn ville inte dt pga att d kunde blir värre av dt typ :$$$ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

läkarn ville inte dt pga att d kunde blir värre av dt typ :$$$ 

aha.. hm :/
går det inte att ta bort nageln helt istället då? Sätta dit nå slags.. protes-nagel elr nått
tycker int att det är okej att man ska behöva gå runt sådär 

lider lite med dig nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify plockar bort låtar från mina spellistor men låtarna  finns fortfarande kvar på spotify... Hur lösser jag detta herr jungman?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq: Spotify plockar bort låtar från mina spellistor men låtarna finns fortfarande kvar på spotify... Hur lösser jag detta herr jungman?

Lägg ner spotify och lyssna på musik från mp3filer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

Fråga din husläkare om Hibernal

Nu har jag smörjt in katten i hibernal, den verkar må bättre nu, tack!


   
SvaraCitera
soviet

vad ska jag laga till middag 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soviet: vad ska jag laga till middag

chicken tikka


   
SvaraCitera
duden

Hur ska jag hinna läsa ut en bok till imorgon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duden: Hur ska jag hinna läsa ut en bok till imorgon?

Du börjar nu


   
SvaraCitera
duden

Jungman:

Du börjar nu

Måste träna till två muntliga presentationer ikväll också. Hur ska jag hinna det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duden: Måste träna till två muntliga presentationer ikväll också. Hur ska jag hinna det?

Rök två pack cigg och hoppas att du inte har någon röst imorgon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har några 64GB och 128GB CORSAIR SLIDER VOYAGER...
FVSLIDER_hero_B_open.png

...som jag fyllt med data en enda gång men som jag läser var- och varannan dag. Garantin på minnena eller i vart fall vad tillverkaren lovar är att minnena ska hålla data i 10 år. Nu håller jag inte på att skriva över och raderar data utan jag har lagt in data en enda gång som jag enbart läser av. Kommer detta att förlänga livet på minnena? Dvs även om jag läser minnena var- och varannan dag kommer detta att förkorta eller förlänga livslängden?

En följdfråga. Om ett minne bara ligger still år efter år efter år fyllt med data kommer detta stillaliggande att förkorta eller förlänga livslängden på minnet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stolt blond svenska: Dvs även om jag läser minnena var- och varannan dag kommer detta att förkorta eller förlänga livslängden?

En följdfråga. Om ett minne bara ligger still år efter år efter år fyllt med data kommer detta stillaliggande att förkorta eller förlänga livslängden på minnet?

du har inte beskrivit något problem
Härom månaden så läste jag av data som lagrats på kassettband för närmare 30 år sedan och det fungerade felfritt, du kanske skall fundera på att lagra saker på magnetiskt medium om du vill att det skall hålla tidens test


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman: du har inte beskrivit något problem

Problemet är att jag inte vill att ettorna och nollorna ska försvinna på minnet. Eller du kanske inte ser det som ett problem att man idag lägger in ett 128GB flashminne fullt med data och upptäcker om ett antal år att det är oläsbart?

stolt blond svenska: Jag har några 64GB och 128GB CORSAIR SLIDER VOYAGER som jag fyllt med data en enda gång men som jag läser var- och varannan dag. Garantin på minnena eller i vart fall vad tillverkaren lovar är att minnena ska hålla data i 10 år. Nu håller jag inte på att skriva över och raderar data utan jag har lagt in data en enda gång som jag enbart läser av. Kommer detta att förlänga livet på minnena? Dvs även om jag läser minnena var- och varannan dag kommer detta att förkorta eller förlänga livslängden?

En följdfråga. Om ett minne bara ligger still år efter år efter år fyllt med data kommer detta stillaliggande att förkorta eller förlänga livslängden på minnet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blev uppäten en alpacka för ca 1,5 år sedan och nu tror alla att jag r en... Hur ska jag göra nu då? Är jue ingen alpacka....


   
SvaraCitera