Aviseringar
Rensa alla

Junior Eurovision Song Contest


Ämnesstartare

Ska också börja fullständigt avguda folk med ganska vettiga inställningar till saker och ting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Men man kan ju uppskatta olika saker. Ifall man inte vågar upptäcka andra saker utan endast håller sig till alla mästerverk missar man nog en del. Vi vill väl inte att musiker och poeter skall sluta bara för att det redan finns mästerverk?

Nej men många av dom kanske borde, det måste inte nödvändigtvis vara ett mästerverk per definition men nåt som fångar en känsla eller liknande det tror jag inte att en nioåring kan klara av att förmedla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolcat:

Ska också börja fullständigt avguda folk med ganska vettiga inställningar till saker och ting

Jag skrev knappast att det var anledningen. Du är lika naiv och barnslig som ditt namn indikerar.

dazed_and_confused:

Nej men många av dom kanske borde, det måste inte nödvändigtvis vara ett mästerverk per definition men nåt som fångar en känsla eller liknande det tror jag inte att en nioåring kan klara av att förmedla.

Om den nioåringen har talang för att kunna framställa något stort i framtiden tror jag att man kan ana den oslipade talangen vid tidig ålder.

dazed_and_confused:

ej men många av dom kanske borde

Ja, absolut. Det ena utesluter inte det andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Om den nioåringen har talang för att kunna framställa något stort i framtiden tror jag att man kan ana den oslipade talangen vid tidig ålder.

Samtidigt är det ett slags exploatering av någon som kanske inte riktigt är mogen att själv bestämma om han/hon egentligen vill vara en "stjärna".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Samtidigt är det ett slags exploatering av någon som kanske inte riktigt är mogen att själv bestämma om han/hon egentligen vill vara en "stjärna".

De brukar väl inte bli särskilt kända, plus att de skickar in låtar själva? Men du motsätter dig hela konceptet bara för att någon kanske ångrar att denne blev en "stjärna"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

De brukar väl inte bli särskilt kända, plus att de skickar in låtar själva? Men du motsätter dig hela konceptet bara för att någon kanske ångrar att denne blev en "stjärna"?

Nej det skiter jag egentligen fullkomligt i försökte mer kasta ut lite bete för att dra över dig på min sida, är emot det pga:

dazed_and_confused:

Yeah nu ska dom söta små vita 7-åriga flickorna sjunga om pussar världsfred yeah! Det finns briljanata tänkare, musiker och whatever men låt oss lyssna på vad den lilla vita tjejen har att säga.

Det finns nog med skräp därute.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Jag skrev knappast att det var anledningen. Du är lika naiv och barnslig som ditt namn indikerar.

Du ville bara förmedla att du är en idiot helt utanför kontext alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolcat:

idiot

om jag fick en krona varje gång du kallade någon idiot så skulle jag vara rik nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kort_visit:

om jag fick en krona varje gång du kallade någon idiot så skulle jag vara rik nu

Du skulle nog kunna köpa 1 B&J och en påse chips typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolcat:

Du skulle nog kunna köpa 1 B&J och en påse chips typ

när blev du så dryg och otrevlig? du var mycket gulligare förr i tiden. då var du faktiskt lite charmig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kort_visit:

när blev du så dryg och otrevlig? du var mycket gulligare förr i tiden. då var du faktiskt lite charmig

Jaha. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolcat:

Du ville bara förmedla att du är en idiot helt utanför kontext alltså.

Nej, hänvisar dig till vad jag skrev. Hoppas även du växer upp och lyckas med något i livet.

dazed_and_confused:

Nej det skiter jag egentligen fullkomligt i försökte mer kasta ut lite bete för att dra över dig på min sida

Du kan inte lyckas med det då jag från första början var på din sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Du kan inte lyckas med det då jag från första början var på din sida.

det kunde du ju ha hintat tydligare från början [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Nej, hänvisar dig till vad jag skrev. Hoppas även du växer upp och lyckas med något i livet.

Haha, ja för ditt liv verkar ju verkligen så lyckat, ärr brukar vara ett tecken på det? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funderar på att se skiten ändå :S:S:S:S:S
har inget bättre för mig liksom
(antar att man kan se på svtplay sen)


   
SvaraCitera