Aviseringar
Rensa alla

jurist läkare lärare ingenjör journalist whatever


Ämnesstartare

vrf söker alla in till dessa grejer o kommer in ni vet ju att ni ändå intek ommer bli det ni kommer sluta upp på ica kvantum och snorta hockeypulver era jävla slackers i lättmjökls sverige


   
Citera
Ämnesstartare

är jag den enda som vågar säga denna sanning högt eller finns det någon som vågar stiga fram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men då kan man ju jobba på Ica med gott samvete iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det är väl individuellt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

vrf söker alla in till dessa grejer o kommer in ni vet ju att ni ändå intek ommer bli det ni kommer sluta upp på ica kvantum och snorta hockeypulver era jävla slackers i lättmjökls sverige

ja ska allt visa dej en dag!!![cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

ja ska allt visa dej en dag!!![cry]

[love][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

är jag den enda som vågar säga denna sanning högt eller finns det någon som vågar stiga fram

ne ja joinar dig!!!
pratade om samma sak me pappa idag

stör mig på folk som säsger "det finns inga jobb" klart som fan att det inet finns fler jobb som t.ex. ekonom när alla vill bli det
duh.
pinasmt att ha ngt gemensamt (antal kromosomer) med så inkompetenta saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

ne ja joinar dig!!!
pratade om samma sak me pappa idag

stör mig på folk som säsger "det finns inga jobb" klart som fan att det inet finns fler jobb som t.ex. ekonom när alla vill bli det
duh.
pinasmt att ha ngt gemensamt (antal kromosomer) med så inkompetenta saker

pinsamt att alla söker till samma sak när alla vet innerst inne att de kommer faila söker till saker som inte ens e skoj de är hjärntvättade aliens

sikta inte på stjärnorna o landa på botten säger jag sikta på botten o landa på botten istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

är jag den enda som vågar säga denna sanning högt eller finns det någon som vågar stiga fram

mm modig du är som vågar skriva det här på um, angie[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl bara bra att de söker in till sådana utbildningar, då minskar konkurrensen för oss som VILL jobba på ICA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAg ska bli amerikansk president!

Jag ska bara bli född i amerika först [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

mm modig du är som vågar skriva det här på um, angie[blush]

jag har ballz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

pinsamt att alla söker till samma sak när alla vet innerst inne att de kommer faila söker till saker som inte ens e skoj de är hjärntvättade aliens

aa precis sen stör ja mig på dom som söker ti ngt som dom inte e bra på
t.ex. frisör & kock & dylikt

Angelize:

sikta inte på stjärnorna o landa på botten säger jag sikta på botten o landa på botten istället

aa lr hur!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

sikta inte på stjärnorna o landa på botten säger jag sikta på botten o landa på botten istället

ja sja bli astronaut o visa dej, kmr peka finger från månen fuck you liksom [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

jag har ballz

mm, mer än mej iaf[sad]


   
SvaraCitera