Aviseringar
Rensa alla

jurist läkare lärare ingenjör journalist whatever


Ämnesstartare

ÄR du avundsjuk? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ÄR du avundsjuk? [zzz]

OJ...låter som herrn blev arg för du fick sanningen sprutad i ditt ansikte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

ja sja bli astronaut o visa dej, kmr peka finger från månen fuck you liksom [cry]

haha tror du hinner gå bort innan de skickar upp svenska austrosar;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

OJ...låter som herrn blev arg för du fick sanningen sprutad i ditt ansikte...

Inte alls! [crazy] Låter som om du blev lite arg nu.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Inte alls! [crazy] Låter som om du blev lite arg nu.. [cute]

OJ....du verkar så upprörd försöker vända steken mot mig men nepp funkar inte 🙂 coola ner lite nu va o sluta tjura...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

haha tror du hinner gå bort innan de skickar upp svenska austrosar;)

christer fugelsang, 2006 [no-no][no-no] ska dit och skriva "fuck angelize du trode aldri åå mei" på månen asso [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

OJ....du verkar så upprörd försöker vända steken mot mig men nepp funkar inte 🙂 coola ner lite nu va o sluta tjura...

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland (ofta?) är du bara rent ut sagt puckad. [zzz]


   
SvaraCitera

Angelize:

vrf söker alla in till dessa grejer o kommer in ni vet ju att ni ändå intek ommer bli det ni kommer sluta upp på ica kvantum och snorta hockeypulver era jävla slackers i lättmjökls sverige

s vad vill du bli?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahah [love]

Angelize gå efter statistik istället så kommer du att bli klokare 🙂

fast något säger mig att du är bara lite småfull lr något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ÄR du avundsjuk? [zzz]

aldrig förstått det där kortet. men ok vissa blir väl kanske det.. känner dock ingen TROR jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad obildad, korttänkt, trångsynt, naiv och fånig jag tycker du är. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Fan vad obildad, korttänkt, trångsynt, naiv och fånig jag tycker du är. [zzz]

Gå till läkaren för du verkar ha mens varenda dag då du hela tiden spyr galla över mina trådar. Lägg fokus på någonting annat istället för mig, det är bara pinsamt från din sida att jämt ha en bitter och fjantig attityd mot någon helt okänd människa på internet som DESSUTOM är oseriös med innehållet i sina inlägg. När du ändå är hos läkaren så kan du undersöka din hjärna för någonting står inte rätt till om du inte förstår skillnaden mellan seriös och oseriös.

Skaffa dig ett liv, det är inte normalt att hata någon på internet. Sluta ta ut din ilska genom skrift som en jävla tönt på datorn och lös dina mommy issues på riktigt istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spruta mer av din sanning i mitt ansikte angelize


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Fan vad obildad, korttänkt, trångsynt, naiv och fånig jag tycker du är.

Angelize:

Gå till läkaren för du verkar ha mens varenda dag då du hela tiden spyr galla över mina trådar. Lägg fokus på någonting annat istället för mig, det är bara pinsamt från din sida att jämt ha en bitter och fjantig attityd mot någon helt okänd människa på internet som DESSUTOM är oseriös med innehållet i sina inlägg. När du ändå är hos läkaren så kan du undersöka din hjärna för någonting står inte rätt till om du inte förstår skillnaden mellan seriös och oseriös.

Skaffa dig ett liv, det är inte normalt att hata någon på internet. Sluta ta ut din ilska genom skrift som en jävla tönt på datorn och lös dina mommy issues på riktigt istället.

Eller hur!!!


   
SvaraCitera