Aviseringar
Rensa alla

Justin bieber har Cancer!


Ämnesstartare

Snubblade nyss över denna sidan http://www.baldforbieber.com/

på denna fb gruppen

Fan är inget bieberfan, men stackars kille asså:/


   
Citera

Tror att kilen behövde något nytt att få uppmärksamhet för.


   
SvaraCitera

OF 5:

Tror att kilen behövde något nytt att få uppmärksamhet för.


   
SvaraCitera

förhoppningsvis leder det till att fler donerar pengar till cancerforskning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

förhoppningsvis leder det till att fler donerar pengar till cancerforskning.

Man kan ju hoppas på det. Så det kommer något ra ur det iaf. Man kanske skulle raka skallen som fanboysen, som ett sätt att man tänker, inte bara på justin utan på alla andra som har cancer också.


   
SvaraCitera

hixaren:

Man kan ju hoppas på det. Så det kommer något ra ur det iaf. Man kanske skulle raka skallen som fanboysen, som ett sätt att man tänker, inte bara på justin utan på alla andra som har cancer också.

ser inte riktigt hur det skulle förändra någonting


   
SvaraCitera

Han gjorde det för hans vän som hade cancer och var skallig så han joina hans kamp! Tycker det är bra varesig det är för att få uppmärksamhet eller för hans vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, skulle väl inte förändra något. Mer som en gest för att vida vart man står:)
Ska inte.du också göra.det;)


   
SvaraCitera

Finns det någon säker källa?

Att visa en liten fanvideo och en facebookgrupp tycker jag mer visar att han inte har cancer...


   
SvaraCitera

Myksa:

Att visa en liten fanvideo och en facebookgrupp tycker jag mer visar att han inte har cancer...

Han gjorde det för att en av hans vänner hade cancer, läs vad jag skrivit ffs! Han har inte cancer.


   
SvaraCitera

-.-'


   
SvaraCitera

hixaren:

Ska inte.du också göra.det;)


   
SvaraCitera

hixaren:

Nä, skulle väl inte förändra något. Mer som en gest för att vida vart man står:)

Haha, för det är nog många som är för cancer.


   
SvaraCitera

Aengslig:

Han gjorde det för att en av hans vänner hade cancer, läs vad jag skrivit ffs! Han har inte cancer.

Orka läsa igenom hela tråden. [crazy]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Haha, för det är nog många som är för cancer.

Tänkte detsamma.

Och jäkla tur att det inte var testikelcancer det gällde. Lite mer smärtsamt att visa var man står då. [smile]


   
SvaraCitera