Aviseringar
Rensa alla

Justin Bieber största fan


Ämnesstartare

Här kommer en till film, kortare med bättre animation. [surprised]


   
Citera

Ett under att du inte har fler visningar..


   
SvaraCitera

Den var så rolig att jag tryckte på tumme-ner.


   
SvaraCitera

vf hatar alla justin bieber egentligen? 🙁 känns som att det bara är folks mob-mentalitet osv som tycker att det är kul att hata något tillsammans för att känna gemenskap på internet. typ som me twilight.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

vf hatar alla justin bieber egentligen? 🙁 känns som att det bara är folks mob-mentalitet osv som tycker att det är kul att hata något tillsammans för att känna gemenskap på internet. typ som me twilight.

vf gillar alla justin bieber egentligen? 😀


   
SvaraCitera

han är bra på att sjunga
och söt [blush]


   
SvaraCitera

lekter:

vf gillar alla justin bieber egentligen? 😀

känns som att det går typ 1000 st hatare på varje som gillar honom.

och han är snygg o söt, tjejer gillar sånt u know.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

känns som att det går typ 1000 st hatare på varje som gillar honom.och han är snygg o söt, tjejer gillar sånt u know.

jag hatar ingen, jag ser det mer som en kul grej. själv gillar jag michael jackson men jag kan skämta om hans utseende och stil ändå. [crazy]


   
SvaraCitera

lekter:

jag hatar ingen, jag ser det mer som en kul grej.

mmmh så mobbara brukar säga också när de blir konfronterade[no-no]

lekter:

själv gillar jag michael jackson men jag kan skämta om hans utseende och stil ändå.

Michael Jacksson gör ju typ samma sorts musik som Justin Bieber, men är fulare och våldtar barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

mmmh så mobbara brukar säga också när de blir konfronteradehan gör ju typ samma sorts musik som justin bieber, men är fulare och våldtar barn.

jag brukar inte lägga ner tid på att hata, det är omoget. ta allt med en nypa salt så lever du längre.


   
SvaraCitera

lekter:

jag brukar inte lägga ner tid på att hata, det är omoget.

Ja det är det, och jo, det är ju precis det du gör.[no-no] Därför du lade ner tid på att göra ditt youtubeklipp, som du la upp här för att du förväntade dig ryggdunkningar från likasinnade som delar samma mob-mentalitet som finns hos dig och på stora delar av internet. Men sånt går inte för sig här, gå tillbaks till typ 9gag eller existenz eller nåt[no-no]


   
SvaraCitera

Tickstart:

bästa jag sett[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

gå tillbaks till typ 9gag eller existenz eller nåt

nä, visste inte att dessa sidor fanns ens..


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

vf hatar alla justin bieber egentligen? 🙁

Skulle gissa på att det beror på att han gör usel musik, att han är dum i huvudet och en konservativ kristen med starkt inflytande på unga tjejer.


   
SvaraCitera